happiness!!!

Så lycklig som jag är nu har jag inte varit på länge.

och folk säger att man inte kan köpa materiella ting för att göra en lycklig.

så fan heller säger jag bara. Klart man kan!!!!!

Jag sitter med min nya laptop i handen och skriver ....

Min lilla söta Fujitsu Siemens och hur jävla billig som helst på Media Markt.

Jag säger bara en sak: I´m in loooove!!

För det andra så har jag inte skaffat internet än men det kommer....

Jag sneakar på mina grannar så länge. hur skönt som helst ;)

Slippa betala ett skit och surfa på någon annans heheheh.. går fan inte att bli bättre =)



image243

För övrigt så har jag inte gjort ett skit idag, och inte på hela veckan heller känns det som.

Det ser ut som tredje världskriget här hemma...

Det enda jag fått ut av min dag är att jag varit hos frisören. Caroline då med andra ord (Pallo)

Vad skulle jag gjort utan denna fantastiska människan?

Älskar ju med när någon håller på att donar och grejjar i håret på en.

Jo det va ju så att hon färga det för mindre än en 3 veckor sen och den mörka färgen,

praktiskt taget bara rann av.

Så fick dra dit igen och fixa det, och tro mig.... Denna gången blev det mörkt.

Underbart fint, sätter in en ego bild :)


image238

För övrigt så känner jag mig som en jävla luffare. Orkar inte städa, inte träna eller knapt röra mig.

Där e disk i högar, golvet har fått en stor ny matta... av kläder!!!!

Och det enda jag gjort som är nått sådär är att jag moppat golv.

image240


Här luktar kattpiss.

Ja så e det...Katt jävlen pissar överallt i hallen.

Jag har nitat henne några gånger så nu har hon lagt av. Hon ska ge fan i det. grrr...

Annars ligger här coca cola flaskor lite överallt och jag har varit onyttig hur länge som helst.

Orkar inte städa, orkar inte laga mat.... hade velat träna idag men där va inget roligt pass som passa mig idag med tider osv. så det får väl bli senare i veckan antar jag.

Moppjävel och diskjävel. LEE DIN LATE JÄVEL!!!!


image244

jävla moppen. som dessutom e felvänd.

En annan sak som jag inte ens har tänkt på är att jag och Lasse är tillsammans igen.

Så det kan gå. Vi kan helt enkelt inte slita oss ifrån varandra. Nu ska vi prova att bo tillsammans.

Vart annan vecka. (När jag e ledig från jobb med andra ord)

Går det dåligt så har vi lixom ändå provat allt och då kan det inte går mer åt helvete lixom.

Men går det bra så hoppas jag ju att vi båda e lyckliga och att i framtiden kunna flytta ihop på riktigt. Jag tjänar ju cash på det med :)

Wünderbar!!!

Lägenhets sökandet går inte så bra för tillfälligt.. har lagt det lite på hyllan. Paul skickar lite emellanåt hela tiden men vi har inte direkt snackat så mkt om det. Vet inte alls hur allt blir och vågar inte säga så mkt heller.... Det e för stort projekt för mig för tillfälligt att hålla på att ringa runt, kolla på dom, ha visning på min osv. Jag orkar ju fan inte städa hahaha...

Hade velat ta en sista minuten resa snart. anywere!!! Och på jobbet har Tonny vår supervisor fått kicken. Selvia blir ny supervisor med Adnan från det andra holdet. (hmmm...)

Jag jobba extra i fredags och då var han där, väldigt märklig kille.. ung utländsk kille som e dansk men bor i sverige. Ja, se... redan förvirrande. Well... Nä, får väl ta och hitta på nått med mitt liv nu innan jag ska till jobb. Har redan ångest. Det kryper lite i kroppen på mig idag.

Denna veckan har gått så fruktansvärt snabbt. FAN JÄVLA LEE!!!!

image242

förbannade jävla katt jävel ibland hatar jag henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0