gottigott gott

Säger bara en sak. BUDAPEST!!!

Bakelsen då, den e sååå god. och speciellt när man kommer hem på morgonen, efter att man jobbat
och ska sova. Nej inte alls bra. fy fy på dig Lee men faaaaaan va god.
Nyss kommit hem från jobb, har ont i rygg och nacke (som varje vecka)
sitter halvnäck i en grusig säng och kopierar bilder, kl är snart 9 och jag har varit hemma över en timme.
Dator beroende kallas det ja.
Jag undrar en sak.... VARFÖR HAR MAN SPEGLAR I HISSAR???
E det bara för att man ska fokusera sig på sig själv eller nått under "resans" gång, för de som e rädda eller nått?
What´s up with the mirrors?
En annan sak e att jag ska upp 16 för att träna Kick & Box som det heter på Goodlife. Sååå najs att man har träningskort nu :D och en dator ... bästa ever!!!!

En annan sak jag kom att tänka på är att: ÄR DET BAAAAAARA JAG SOM HAAAATAR DOM SOM DELAR UT GRATIS TIDNINGAR?????

På Centralen står där hur många SÄR som helst.

Metro
.SE
Sydsvenskan
Malmö eller va den heter...
Teknik nått...
och sen pricken över i:et så står dom och delar ut Uncel Bens rice.
Jo men snälla ge mig .. jag vill verkligen äta RIS!! (FÖR FAAAN)

Jag hinner inte gå 10 meter förrän 20 pers (jag skojar inte,jag räkna dom)
förrän alla e uppe i huvet på mig med en tidning.
Observera nu att jag inte tittar på dessa människor överhuvudtaget
ingen komunikation överhuvutaget eller något intresse över någon tidning.
FAAAAAATTA att man inte ska trycka upp saker i huvet på folk om dom bara går förbi dig
och låtsas som inget... och total ignorerer dig. Shit, lite smart får man väl va.
Den sista tjejen som gick fram till mig började jag bara asgarva åt och sa vänligen nej tack.
Dom andra vickar jag bara på huvet åt typ och vissa säger jag NAAAJ till typ.

KAN FOLK INTE LÄSA KROPPS-SPRÅK NOWDAYS???
Drop dead alla tidningsutdelare... Skaffa ett bättre jobb som inte suger så mkt pung!!!!!

Sug ut den.. alla.. SAR VI, godnatt för mig och godmorgon för er ;)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0