Nisse

image269

Nisse the beaver. Och min katt Misha.
They´re in love.

Nisse is the shit.

andra ord att tillägga är väl idag:  ----> undrar om man kommit ut ur garderoben på riktigt denna gången?

Jobb idag.
Blir aldrig av med min lägenhet.
Lagade 4 rätter mat igår.
Nytt datorbord så att mannen ska kunna spela.
Är trött.
Har haft en underbar helg.
Grattis på födelsedagen älsklingen.
Vill inte jobba idag.
Skönt att träna.
Hade jag haft tid att träna varje dag hade jag gjort det.
varför kan inte ett dygn längre än 24 tim?
Jag vill ha ett nattlinne.
snart är det nytt år. IGEN!
Jag har ett blå märke sen i lördags. ramla 5 ggr.
jag gillar att hångla med tjejer? :S

Nä, over and out., ska till jobb nu.Puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha fan vad söt bild! =)
Hoppas allt bra med Leesan Fleesan!
Krams

2007-11-28 @ 11:10:26
URL: http://tazy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0