Ferrero Rocher

Ja jag måste börja med att säga det. Dom är bara sååå goda.
Tror jag har ätit säkert 10 st idag.
Varit hemma sjuk idag för att jag har sån fruktansvärd huvudvärk.
Jag har haft ont i huvet hela veckan och missbrukat alvedon. Inte bra.
(Därför jag heter ge mig en alvedon ) som blogg namn :P hehe..
Just nu sitter jag trött och har lite ont i ryggen av ansträngning från Yogan tidigare idag.
FUCK måste jag bara säga vad det e ansträngande. Och jobbigt, men det e grymt skönt efteråt.
Sitter annars och har laddat ner lite filmer som jag tänkte lägga mig i sängen strax och kolla på.
I morgon fyller min kära lilla älskling år. Lasse då alltså.
Har en stor plan för honom på lördag, dock inget imorgon pga att jag normalt jobbar, men kommer inte komma till jobb imorgon heller för att jag kanske ska till läkaren, det e inte säkert men jag hoppas att min neurolog läkare hör av sig snart, e ganska orolig att min huvudvärk  har något med skallskadan från 2006 att göra.
I förregår jobbade jag över till kl 2 på natten och då var vi alla ganska trötta men glada och den där överskotts energin kom igång och man blev fnittrig och sprallig... Lotta här hittade en rullstol som hon satt och vänta in tåget i.

image262

trött kollega...

Jag har umgåtts en dag med Miche förra veckan, och han fick sin födelsedags present.
3 månader för sent typ. Vi träffas ju inte allt för ofta längre, och "JEG ER KED AF DET". =(
Men däremot när vi träffades så var vi inne på det där auktions stället som ligger borta vid Caroli.(kommer inte ihåg namnet)
och där hittade jag en GAY TAVLA som var sjuuuuuuukt stor
och jävligt cool, eller "udda". Hade nog aldrig vågat ha den men den va grym.

image265

På tal om Miche så har jag äntligen fått kontakt med Jane igen.
Och det kändes bra och att vi tog tag i alla trådarna som varit lösa nu ett tag.
Blev faktiskt jävligt glad och man känner sig bättre i kroppen att inte vara ovänner.
Sen fick jag ju träffat den lille Leon också.
Annars har det inte hänt så mkt, har varit på kalas hos min kära lilla syster som fyllt 10 år.
Inte för att man ser så mycket på bilden, mest en princess tårta som lyser....
Lasse var tom med på kalaset, trots att han hatar "föräldrar".
Jävla Män alltså, kan inte göra något för en, man måste tvinga dom.. dystert!
Hon fick en webbcam av mig iaf. :) så bra syster jag e... hehe

image266

Ute har man inte heller varit på ett tag pga jobb typ,
och sista gångerna jag har supit har det inte varit så lyckat med Lasse och hela köret,
den roligaste festen på länge var nog Firmafesten.
Och på tal om firmafesten och allt jag har skrivit sen tidigare i min blogg,
så e det folk som trott att jag varit otrogen, eller att det lät som det på allt det jag skrivit innan
i bloggen, men det ska jag säga er gott folk att det har jag inte. Det kanske bara e som jag formulerat mig fel och skrivit lite konstigt, men jag skulle absolut inte göra något sånt emot Lasse.
Då skulle jag dumpat honom först och sen gått vidare.
Visst, jag kan erkänna att allt går upp och ner i förhållande  och fram o tillbaka.
Mitt humör och mina känslor har varit väldigt märkliga sista tiden.
Jag saknar en killkompis att hänga med. .. . . . . .
Känns jävligt skönt att jobba om dagen och kvällen igen,
så man kan träffa vänner och vara social igen och kunna träna osv men det har tagit ett tag innan man kommer in i det igen. Men nu e jag på mina fötter igen och mer på g än tidigare. Förutom idag när jag har ont i huvet.

Nä nu e det dags att lägga sig i sängen... kolla en film...
Ensam. Baby sover hemma, han ville spela data som vanligt :P

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN BABY!! (om 2 timmar)
image267


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0