Djungel George

image268

Asså denna bilden e bara BÄST!

Den skickade George, DJUNGEL GEORGE till Jossan.
Och det resulterade då med att Jossan skickade den till mig och ville
att jag skulle ha den som bakgrundsbild i min tele.
Detta e då vakten på KB (KulturBolaget) som vi "hängde" med förra sommaren.
"Hängde med" = Vi var fulla och fyllesnacka med honom för han står alltid vid utgången.
Han bjöd oss på nån sketen avslagen öl som någon glömt och
sen börja han ragga på Jossan och de bytar nr för att det e "kul".
Här står han på Bo01, med Turning Turso i bakgrunden och observera hans halskedja och hans
feta ring på fingret hahaha. Mustachen e bara ett måste!!!
Skön sommar dag dock, en av få dagen iaf...

Näeh. asså jag va bara tvungen att lägga upp den. Sorry George :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0