Fucked

Hej!

Först och främst, Tack Sophie för den peppande texten, de hjälpte faktiskt lite.
http://www.unnidrougge.com/kronika/k11_09.html

Men trots allt så sitter jag nu i Åkarp ÄNDÅ som en helt vanlig dag, som förr....
Trodde det skulle bli fint väder idag. men ikke, baaara för att jag e ledig. :(
Hmm, vad ska man då göra? Ja de blir väl frukost för min del utomhus på något ställe iaf,i Malmö då.
När de lilla djuret kommer hem från jobbet så får vi väl se om han följer med till Malmö eller inte.
Förr va det oftast att vi stannade här i Åkarp och degade bort en hel dag. Men Naaaj, ikke nu iaf.! :)
Nu e det fart i mig, nu har jag bara mig själv att tänka på, trots det e jobbigt att inte tänka på honom.
Blir oftast att han dyker upp minst några gånger om dagen iaf. Sorgligt men sant! :(
Hade typ planerat att sätta oss i någon park och dricka öl.
Mmmm.. fan va jag blev sugen på Öl nu bara för det. Jävla BÖG ÖL!

image185

Det blir en jävla massa jobb framöver stället, och jag vet faktistk inte själv om jag kommer palla.
Nu e man ledig idag sen e man inte ledig förrän om 10 dagar typ.
Nya butiken på Kastrup öppnar nu på fredag, 2 dagar kvar, e faktiskt ganska nervös.
Och den 11:de börjar Zanna :) Gud va jag ser fram emot det, går och räknar dagarna för fan!
Efter allt jobbande i 10 dagar ska man till Julyas student i Hässleholm.
Det kommer nog bli riktigt najs. Ska sova där och så.
Dagen efter ska man hem till Annica som fyller 25.
Har verkligen inte lust att festa 2 dagar men, ja ... what to do?

Får se hur det blir. Hade ju faktiskt varit jävligt mycket mysigare att vara i Genarp än i en liten lägenhet.
Men men. Söndagen efter Annicas fest är det planer på att dra till Bo01 till
Stapelbäddsparken och se Qvicksilver skate skitet som vi gjorde förra året. Det va fett! :)
AJ LÖV SKATING :)
Lär vara sleden och bakis men what the fuck skit i det..

LIIITE jag har planerat fram över. Och Anna min Anna kommer ju hem den 9:de...
Då kommer Lee bli glad igen ... och hon kommer ju säkert komma hem och predika för mig
och säga till mig att jag e patetisk som hör av mig till Lasse osv. Jaja. Varför flytta du lixom.
Nä sen blir det att gå på Gay klubb i Kphm :)

Ja nu är det så att jag letar efter någon att bo med. Men inte i min lägenhet.
En ny, större, typ 3:a eller 4:a i närheten av mig, eller närheten av Centralen iaf.
Så fort jag hittat någon att bo med så hittar man en lägnehet, antingen bytar man rakt av med min.
Vilket i detta fallet nog inte kommer vara svårt med tanke på att min e såååå fin ;)
Eller så letar man ny så hyr jag ut min i andrahand??

Ja i Juli e det semester och då antar jag att jag tar en sista minuten resa. Vare sig om någon annan vill följa med eller inte. Bryr mig inte. Billigare än till Turkiet blir det nog inte.... www.tyrkieteksperten.dk
Annars åker jag själv, så det så.
Fallskärmshoppningen vettifan hur det blir med cash nu. men blir det ingen resa så blir det hoppning iaf.
Eller tvärtom. Nä nu ska jag gå och göra vid mig sen hem till MALMÖÖÖ!! :)

KNUS KRAM

image184


http://www.youtube.com/watch?v=1M2ye2LbypU

HAHA, Hittade denna nyss på någons sida. Fan va jag har torrast humor alltså.
Men bara så rolig. Varning för könsord. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0