Madonna

IT. IT. IT. IT... WHAT IS IT?
WELL I THINK....
DON´T THINK IT. YOU NEED TO KNOW IT.

Madonnas kollektion kom ut på H&M idag.

I love you baby, but face it, she´s Madonna!

Det sägs att de orden (ovan) var Guy Richies ord till sitt ex när han träffade
och gick hem med Madonna första gången. Sant? Vem vet? Rykten.
Men dock väldigt lustigt att Robbie Williams skulle göra en låt på det sen!


För övrigt har jag mensvärk så jag tror jag ska dö.
Har jobbat sen tisdag förra veckan nu. Torsdag idag, men e ledig imorgon.
Då blir det vaxning. städning. bank besök (hoppas skattekortet kom idag) simmning.
och ev mamma kommer på besök. och matlagning. massa att göra med andra ord!
Kom hit till Åkarp för att endast en sak, söka jobb. kolla upp med flygvärdinne grejer osv.
Så jag ska farktiskt avsluta mitt bloggande, som är ganska beroendeframkallande.
Ska nog se film sen. Wild Hogs.

Hörs. Peace out M.F!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0