Jag i allmänhet

Den här va ju lagom rolig :)

Det e jag och min...eehmm... spegelbild?

image51



This is for your entire life:


(X) Rökt en cigarett               många cigg i mina dagar
(X) Druckit så mycket att du spytt      behöver jag ens svara?
( ) Krockat någons bil              Har inte körkort så
( ) Stulit en bil                    OFTA!! Eehm..
(X) Varit kär                   JAG ÄR KÄR :)
(X) Blivit dumpad                Usch ja! :(
(X) Fått sparken                   -II-
( ) Sagt upp dig     Velat på många ställen.Har alltid misskött mig istället
(X) Smygit ut ur dina föräldrars hem        Genom fönstret i källaren! ;)
(X) Smyg rökt                            Bakom ICA på Lindeborg börjades det
(X) Varit otrogen           Mer att jag "hämnats" tillbaka på de som var det mot mig!
( ) Varit / är spel beroende                    Spelar inte
( ) Varit med i en allvarlig olycka                Brännskada i skolan, räknas det?
(X) Haft känslor för någon som inte känt tillbaka    Det e ändå najs på nått sätt
(X) Blivit arrestrerad                         Civilare, fick åka piké bil! :(
(X) Gått på en BLIND DATE                 Mitt namn VAR DESPERAT!
(X) Ljugit för en vän                          Vem har inte det?
(X) Skolkat                               MITT BÄSTA ÄMNE I SKOLAN!!
(X) Sett någon dö                         Ville inte se på Morfar ;(
( ) Varit i Kanada                           VILL!!!
( ) Varit i Mexiko                            -II-
(X) Drömt sanndrömmar                        Senast igår
(X) Flygit flygplan                          Maaaaany times! Me Likey
(X) Gått vilse                           Mitt namn ÄR VILSE! ;)
(X) Rest runt i Sverige                   Roadtrips e balla
(X) Onanerat                                   Ehm.. jodå så att eh
( ) Besökt Washington DC                      I wish
(X) Simmat i havet                           Vattuman älskar vatten!! :O)
( ) Känt som du skulle dö                   Några gånger
( ) Hoppat fallskärm                         Nästa projekt.till sommaren!
(X) Gråtit dig till sömns                  Denna kärleken e jobbig ibland :(
( ) Lekt tjuv och polis                       Det e skoj!
( ) Nyligen ritat med färger                       Vill måla, vill vill vill
(X) Sjungit karaoke                 Sorgligt nog har jag. stackars er som lyssna haha
(X) Betalat för maten med enbart mynt           Måste bli av med de någonstans ju
(X) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra        OFTA TYVÄRR!!
(X) Busringt                                       HAHAHAHA JODÅ!
( ) Hoppat Bungyjump                                 Njä, det verkar bara gay?
(X) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan.     Tror det
(X) Fångat en snöflinga på tungan                     Så "movie-like"
(X) Dansat i regn                     "I´m siiiiinging in the rain!"
( ) Vunnit en stor summa pengar på tex. Lotto     Vem önskar inte det?
(X) Skrivit till Jultomten                   Nog när jag va liten eller nått
(X) Haft minnes luckor                      Typ varje dag haha. Iaf helgen!
(X) Blivit kysst under en mistel                Jag har kysst ;)
( ) Sett solen gå upp med någon du tyckt om       E natt uggla, ingen morgon person!
(X) Blåst såpbubblor                              Jag va bäst på hela gatan
(X) Grillat på en strand                           Sommar klassiker
(X) Gått på en fest du inte var bjuden till             Jag rockade loss!!!!!
(X) Åkt rullskridskor                            Mycke med Anna, speciellt till Domme
(X) Åkt skridskor                           Ett tag sen men kul e det
( ) Badat näck mitt i natten                    Oj oj oj, grejjer det


Något smeknamn?
Ja, Leezan, Bruce, MongoLeed, Bomullstuss, groda m.m.


Tatuering?
Nope, not yet!


Kroppspiercing?
Har haft i tungan


Hur mycket gillar du ditt arbete?
Ja, hade där varit varmt i butiken, FOLK kanske? Och jag vetat mer va jag gjort så hade det varit helt perfekt. Men pengar e pengar, man ska inte klaga.


Födelseplats:
Malmö, Sverige


Favoritsemesterort?
Ja inget speciellt ställe, allt förutom Sverige e najs. Sol och bad och fin utsikt.


Någonsin varit till Afrika?
Nej, men har god lust till det


Någonsin stulit en trafikskylt?
Nej men åker jag till USA så funderar jag LÄTT på det,
fråga e bara hur jag ska få hem den??


A, B, C, D, DD bh-kupstorlek?
Stor D!


2 dörrar eller 4 dörrars? 
FYRA!!


Salladdressing?
Ja, det räcker väl med olivolja med citronsmak, och lite salladskrydda.
Deee e najs!


Favoritpaj?
Broccoli!


Favoritnummer?
Favorit, inte tur...6 då kanske?:)


Favoritfilm?
A night at the Roxbury!


Favorithelg?
Alla helger e najs...


Favoritmat?
Ryggbiff e najs


Favoritdag i veckan?
Lördag då! :O)


Favoritmärke på kroppstvål? 
Barn Ängeln 


Favorit TV-program?
House, Scrubs, Simpsons, Vänner och alla andra jävla skit serier!

Tandkräm?
Öhm. Vaffan vet jag. Tar bara något.


Favorit doft?
På mig själv, Davidoff (Cool Water), på MÄN: DKNY och Aqua de Gio (Armani)


Vad gör du för att koppla av?
Lyssnar på musik, städar och "donar", myser med katten?


Meddelande till dina vänner som läser detta: SNART E DET JAG SOM TAR ÖVER!!! :)


Hur ser du dig själv om 10 år? Hoppas jag är lycklig, har barn, och kanske hittat kärleken i mitt liv? vem vet? 


Vad gör du när du är uttråkad? Pillar på min telefon! Eller datan...Ringer samtal?


Vad tycker du om att få? Uppskattning, respekt och kärlek i alla doser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0