Hejsan svejsan pilla dej i nejsan!

Hej Gott Folk!!

I onsdags funderade jag på att sjuka mig över fredag och lördag... bara för vi skulle till Göteborg.
Jag var ledig torsdag och tänkte då kan jag ju va dålig onsdag eftermiddag...?? typ..
Och vad händer?Jooo, jag blir as dålig. Ont i huvudet, magen och allt blir bara helt fel.
Jag kommer hem, spyr och går och lägger mig. Mår dåligt dagen efter och kan inte äta frukost förrän kl 15!!
Men mådde bättre senare på dagen. Fick gjort alla mina ärenden...Och träffat lite folk!
Najs, så jag sjukade mig fredag och lördag (idag)...
Vi åkte upp till Göteborg i fredags eftermiddag. Till Lasses syster Lisa och hennes pojkvän Fredrik.
Väldigt trevliga, men hon verkade mer som om hon va stora syster än lilla syster till Lasse hahaha!!
Kom runt 7 tiden och började med att käka en pizza. sen blev det massa dricka...
Dricka och mer dricka, blev väl lite "Ballong-Serusad" sen gick alla hem, eller som Max, gick och la sig.
Okej, jahapp... Och kl 09:00 vaknar Max och Jimmy typ, ja nu åker vi hem. Ehm. okej.
Nej vi stannade iaf och åt frukost sen gav vi oss iväg hem.
Resan va lite segare på hem vägen än på dit vägen... Men nu e vi hemma igen iaf. Kort visit.
Jag e sur och ska dra hem nu. Hejdå. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0