HAHA!!

Det var en gång en häst och kyckling som var ute och gick, plötsligt
så trillade hästen ner i ett lerhål.

- "Hjälp!!!", skrek hästen,
"hämta husbonden så att han kan hjälpa mig upp!!"
"Lugn och fin", svarade kycklingen, "jag ska hämta hjälp".

Så kycklingen sprang upp till boningshuset och hämtade husbondens BMW,
körde ner till hålet, band ett rep i dragkroken och med en repögla kunde han få repet runt hästen.
När allt var klart hoppade han in i bilen och körde sakta framåt så att
hästen drogs upp.

Några dagar senare var hästen och kycklingen åter igen ute och gick, nu bar det sig inte bättre utan att kycklingen trillade ner i hålet.

- "Hjälp!!!", skrek kycklingen,
"hämta husbonden så att han kan hjälpa mig upp!!"
"Lugn, lugn, lugn", svarade hästen, så ställde han sig över hålet,
släppte ut "trollspöet", svankade och sa:
"Ta tag i min penis så drar jag upp dig".

Kycklingen högg tag, hästen rättade på ryggen och kycklingen åkte upp.

Vad kan vi då lära oss av denna historia??

Jo: "If you got a dick like a horse, you dont need a  BMW  to pick up
Chicks."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0