WTF?

Hejsan på er alla som läser.

Idag är vädret "sådär" jag ville egentligen hinna med en dag till som jag bara ligger på stranden eller annat.
Vi får väl se, ska väl dra hem till mamma senare till katterna. kanske sova där.
Får dock vara hemma hos min egen katt emellan. Hon e faktiskt mer van att vara själv än vad dom är.
Idag har jag underbar sommar känsla i kroppen och det var nog mest från igår.
Var nere på Bo01 med Anna. Snacka för det mesta bara skit. Jag låg och sola lite.
Lurva sprang och skällde på andra hundar och badade lite. Spelade lite boule.
Det var så skönt att höra havet skvalpa mot stenarna, myggorna surra, känna värmen bränna,
den svala blåsten i mitt hår. Ligga där och njuta och sen gå ner till Stapelbäddsparken och kolla runt på skejtarna en stund.Handla något att dricka sen kunde men gå dit, läsa en bok, eller byta en osv. 

Sen åkte man hem, åt lite mat, och sen mötte jag upp Anna på Folkets Park.
Där satt vi inne på Debaser och drack vars en kaffe (hon cola) och sen snacka mer skit.
Vi bestämde oss för att gå bort till spindelnätet och klättra lite, Men näääää det gick inte.
För det va borta. det va på reparation för det va sönder. :( snyft.

Andra dagen jag sola blev jag litta bränd fast inte som första utan mer brun hehe...
Det tillhör sommaren, så jag sa bara att det va SKÖÖNT!!

Idag e jag bara slö, har haft mardrömmar om en person, BLÄÄ, Sov i Åkarp i natt igen.
Palla inte sova själv. Kolla lite Simpsons igår och gjorde pannkakor. 25 st blev det.
Såg trailern till Simpsons the movie. Ja den ska vi se så fort den kommer ut.
Fastnade för detta klippet - haha. LOL säger jag bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0