Semester?

Halva veckan gått och en halv vecka kvar på min så kallade semester.
Ingen annan verka ha semester mer än Sophie och Lasse, men Lasse e gay för han ska bygga på huset.
Och umgås för mkt med honom går ju inte hehe...
Jag har iallafall lyckats att komma till Kämpinge strand med Sophie och hennes familj.
Där jag brände mig som fan men nu känns det som att jag har fått uppleva en liten del av sommaren i allafall.
Igår fick jag uppleva del 2 av sommaren. Myggbett (hur många som helst) och slappande i parken
med alkohol haltiga drycker. Jag, Sophie, Marie, Maria (som senare går) ,
Undulaten (som jag inte vet va han heter), David, Jimmy och Lasse.

Folketspark. Öl. Bacardi Razz. Tranbär. Cigg.
Ont i benen och gumpen. en våt filt (Sophie spiller). Debaser. Mys i hångelsoffan.
Hångel så klart. Och en massa skön musik. Hemvägen va det kebab. kisspauser. och kvällen avslutades med
skönt diskret och tyst myyys i min säng för att David också sov över (i soffan).
Jag vill verkligen inte komma tillbaka till jobb nu när det e fint väder. jag är så trött på att jobba.
Men ser fram emot att jobba natt och se hur det går. Men just nu vill jag bara komma bort. Ligga på en strand.
HEEEEELA DAGEN!!! Och bli ännu mer bränd. Vara full konstant och bara chilla
omkring och sprida glädje och kärlek till alla.

Sommaren ska man njuta av och allt ska vara harmoniskt och man ska varken stressa eller gnälla. Jag vill bara vara! Men jag blir arg för att ingen vill åka på stranden med mig tex.
Fast nu ringde iof Anna och vi ska dra till stranden eller bo01 typ med Lurva och kanske spela lite boule
och chilla litta bara.. skönt.. får se hur stressad hon e denna gången då, om hon har tid att vara med mig.
Anna Anna Anna denna upptagna underliga kvinna.
Nu sitter jag hemma hos min mamma och passar hennes katter. Busan (den ene katten då)
bara pratar och pratar med mig haha. Ska bege mig hemåt igen. Nu blev det brått om för man ska ut.
HÖRS!!! HAJ på er..


en sak till:

jag saknar annica och michooo...

image218

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0