Lee Persson

LEE PERSSON:

Satt och sökte på mitt namn på Google.
Sjukt mycket man hittade, men sen så finns där ju en journalist som heter Lee Persson och tydligen ör ifrån Malmö. Kul.
Då kan inte jag bli journalist med andra ord haha.
Hittade min blogg (msn spaces) och min bild på mig och Annica, från tidningen (.se)
Hittade dock inget från denna sidan... lite surt.
Men det ordnar sig alltid.
Usch e trött nu. gör inget annat hos Lasse än att sega. Äta, städa.
sova och göka. men men. måste hem imorgon.


Har nog ett jobb på G, i Helsingör.
Det var ganska sjukt, Marita från Norge som jag träffade på Gran Canaria när jag var 14 år ca, hade hittat massa gamla brev från mig.
Och chansade på att det var min mail adress, och visst har jag samma.
Så vi började snacka och hon jobbar i Helsingör nu och är butikschef i en liten butik som heter Lasse Hjortnaes eller Höjnaes eller nått sånt.
(Rätt bra namn på butiken, Lasse då ;))

http://www.hjortnaes.dk/shop.asp?Department=Shop

Det är typ skid saker och friluftslivs grejer.
Inte direkt min grej men det lär jag mig snabbt och det ska väl inte vara så svårt!?
Hade kanske varit lite mer för Anna?
Men jag frågade iaf bara henne om de behövde folk, japp sa hon och hon snackade med sin chef idag och jag ska ringa honom imorgon och sen är jag redan så gott som anställd! :)
124744-31



VILKEN GREJ VA?? :) Me is happy...
Sååå nu e det på det att jubba igen!!

Puss på er...Godnatt på er!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0