Fredags

I fredags var en jobbig dag för mig.
Men det ordnade sig ganska fort igen...
Men det var extremt jobbigt och den där tåren som velat komma fram så länge kom, och den kom rejält. Det kändes skönt att få gråta för en gångs skull... Det kändes även skönt att få sådanna saker ur världen så jag vet på vilken "level" vi e på. Jobbigt var det, men kändes mkt bättre efteråt.
Lelle kom hoppandes ut ur en buske och började lägga sig i, vilket på ett sätt var ganska bra. Men jag har inget emot en dator.om man är i "disträ".
Bara man talar om för mig att jag vill vara "själv".
Så jag vet, för jag kan inte läsa andras tankar. Men "fyllesnack" och seriöst snack går oftast inte ihop, det blir bara fel ord i mun på varandra och allt förmedlas på fel sätt.

Men nu är jag glad igen och allt är upprätt! Thankgod!

124744-32


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0