lite av varje

Hur skulle dina vänner beskriva dig? Galen, rolig och snäll


Vilken person betyder mest för dig? Lasse


Gillar du någon av det motsatta könet just nu:
När jag känner för det, just nu gillar jag honom ja...


Humör just nu: Lite upp&ner... trött....


Favoritgodis: Lakrits


Kläder just nu: Endast hotpants och nattlinne


Musik just nu:
Alla som inte dansar...


Vad sa du senast: "så du vill inte titta på tv med mig?"


Sommarplaner: Jobb men för övrigt tänker jag stort, och allt för mkt på resor och andra jobb.
Men om det blir något av det har jag ingen aning om....


Spelar du nåt instrument: Ehm... Nooooooo


Morgon- eller nattmänniska: Natten baby natten


Sparare eller slösare: Försöker vara en sparare men det suger fett för jag lyckas inte se vart pengarna är någonstans innan jag ska hinna spara dom... hahaha..


Kommer du ihåg din första kärlek: Japp!


Älskar du henne/honom fortfarande: Inte som jag gjorde då, nej.


Har du några homosexuella vänner: Ja en hel del faktiskt


Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ibland tror jag inte på att människan är född till att vara monogam nej, men visst klart, hittar man den rätte så e det ju klart.


Ser du på kärleken som ett misstag: Har gjort. Det e inte det lättaste man leker med


Stjärntecken: Vattumannen


Största svaghet: Jävligt envis och känslig


Det här är jag bra på: prata och leka pajas


Vad vill du jobba som: Just nu som dekoratör eller utomlands någonstans som nästan vad som. Men inom flygplansområdena som jag gör nu passar bra.....


Chips, morötter eller godis: Hmmmm... godis får jag väl säga,men annars e de beroende på humör och sug.


Pizza eller hamburgare: HAMBURGER DUDE!!


Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig: Har haft piercing i tungan men den åkte ut.
Tattuering är på väg hoppas jag ... soon...


Stökigt eller välstädat: (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Just nu, lite mitt emellan, men föredrar städat men inte fööör städat ... bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete :P


Anser du att du är stark: Fysiskt, ja det beror på vad man jämnför med. (eller vem)


Brukar du sola: Love it


Röker du: ja, oftast bara på jobb o fest


Snusar du? Nope, men har "testat"


Använder du knark: Hahaha. Jo varje dag. vaffan tror du!?


Har du en besatthet:
Ehm? Nja? eller har jag?


Bästa känslan: Att vara kär


Värsta känslan: Att bli sårad


Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon? den vanliga jävla sony ericsson signalen


Har du någonsin varit kär? Ja.


Skriv nått smart!
Blondiner :P


Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS? "Dejvid sov hos mig inatt :P "

image279

Alltså bara så att ni visste det så är det på bilden en pelare med en telefon på.
Okej telefonen, men PELAREN, ni får inte missa den...
Denna finns på Malmö polis-station. OMFG LOL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0