God Jävla Vilken Jul?


God Jul och Gott nytt år!!

Det är Julaftons morgon nu, och jag känner mig bara stressad av att göra en massa ting innan jag ska iväg.
Sätter man på Tv:n e det bara jul program.
Jag har inte det minsta jul stämning i kroppen. Vart e snön?
Det är bara kallt och ruskigt ute. Det blir aldrig en ordentlig jul tror jag.
Jul stämingen brukar komma framåt januari/februari.

Har varit ledig lördag och söndag.
I lördags hade jag som sagt lite glögg kväll här hemma med Lina, Jane och Emilia.
Vi blev våldgästade av Linus och Mattis. Sjukt dryga så fick slänga ut dom 2 ggr.
Annars var det väldigt mysigt och trevligt. Det slutade med att det bara va jag och Mille.

Vi tog taxi till KB och faaaaaan va jag saknat henne. Kändes som om vi rocka KB lätt.
För det första mejjade vi ner ALLA på KB fram och tillbaka hela tiden. HIGH FIVE på den :D
George gjorde massage på mig, och jag vet inte hur många män som va "på".
Jag hittade ett ragg till Mille :D

Så jag va hemma lite i 5 på morgonen. Och med tanke på att Lasse är i Nyköping så gick jag hem och sov i en ensam säng.  Var typ allmänt trött igår, inge vidare bakis men seg så in i.
Sov till 12, kolla en film och somna om igen och sov till 4. Åt en pizza och sen kom Elin på besök och vi bytte julklappar. Efter det kolla jag en film till och sen kom Miche förbi, vi åkte och köpte kebab och sen åkte vi hem till Jane och jag hjälpte till att packa in jul klappar och lekte lite med Leon. :D

Därefter åkte jag och Miche hit till mig, och jag må väl säga att det var en intressant kväll.
Kollade på HOT ROD och skrattade en hel del. Där var många hjärnceller som försvann där alltså.
Men kul va det... haha...

Fick en stor tavla från Ikea av Lasse i jul klapp. :D Av Eifeltornet. Tack baby!!
Well... Nu ska jag städa och göra mig i ordning.
Så en fortsatt god jul på er...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0