Ryggen

Hallojsa....

Är trött, har ont i ryggen, har mens och är grinig.  ( Mest gring på folk på jobb)
Vem nämner jag inte, men kan man bli liiiiite mer MAMMIG? Gah jag dör.
Varför finns där ingen som Sophie när vi jobba på Lagerhaus tex?
Ja varför ska man vara så brudig för? Jag hatar Brud-brudiga brudar.
Visst, jag är väl brud jag med och har vissa tendenser att va brudig.
Men gaaah.. jag dör så jobbigt det är!

Saknar verkligen mina riktiga vänner. Sophie, Jossan, Anna, Annica, Elin typ.
Sen har vi Miche (fast han e kille) Och alla "Åkarparna" träffar jag ofta.
Men det e ju inte direkt jag umgås typ med Dollan eller Max längre.
David e helt cp ball ... Och Jimmy har jag fått lite bättre kontakt med enligt mig själv.
Men Gud va jag saknar mina riktiga vänner.
Annica saknar jag sjukt, men hon verkar inte sakna mig lika mkt.
Hon har bara annat "roligare" för sig...
Men så e det väl när man jobbar som hon gör?
*pustar ut och tycker synd om mig själv*
Anna har ju varit här ganska länge men åkte tillbaka till Östersund för några dagar sen.
Hur kul va det? Och vad hittade vi på?Typ inget.
Lite lessen pga det. Upptagen hela tiden, My My My.
Och jag jobbar ju själv som jag gör. Inget jag kan rå för direkt.

Men nu jobbar jag ju natt och e ledig vart annan vecka. Så jävla skönt.
Gick dock hem inatt (vid 1) för att jag hade sånna fruktansvärda rygg smärtor.
Har det fortfarande men gud jag trodde jag skulle dö så ont jag har.
Måste burit fel, eller så e det den där jävla AbTronicen som jag haft för mkt på magen
så musklerna i ryggen blir helt cp och gör ont istället??
Elin känns som om man träffar en gång i månaden eller mindre och snackar om allt som
hänt under den tiden. (för det mesta killar) Har det roligt men chillar mest.
Tänker jag på Elin så tänker jag på Pizza och Chips.
Känner nog ingen som kränger mer onyttigt och ser så jävla perfekt ut och
har inte ett enda veck på kroppen, inte en enda skavank! Det är sjuktligt.
Vissa människor är bara så lyckligt lottade. Men sen är man väl smal så har man väl
något annat man stör sig på. Vi "feta" som jag säger, vill ju bara ha en sån kropp som Elin.
Jävla Elin :P....

Mamma hade tagit en massa bilder ur mormors gamla fotoalbum
(som mormor i sig hade snott från min mamma)
men nu är allt uppdelat runt om i släkten och mamma satt och visade mig
några av dessa bilder hon tagit. Där var en bild på mig. Den var helt sjuk.
Jag hade nog aldrig kunnat se mig själv på det sättet tidigare.
Just då var jag bara fet, fet och mer fet. Nu idag är jag ju fet på riktigt.
Men denna bilden var Lee som ni aldrig sett mig tigigare. Anorektisk. Så smal jag var.
Mina kinder var så insjunkna och mina armar så små och hela jag var bara ett stort ben rangel.
Antar att det var åldern... hormornerna i kroppen och puberteten?
För sen jävlar växte det ut 2 stora 10 kilos meloner och en kropp som ett stort päron.
Idag känner jag mig mest som en rund boll. Jag bara rullar fram. tittar ut lite då och då
i jämna mellanrum. Är det någon som kan skaffa effedrin by the way?


Nä, över lag så känner jag mig väldigt ensam och liten... när jag går där på mitt jobb.
Har tråkigt och bara strosar omkring med mina pallar och vagnar med varor..
samma sak dag in och dag ut. Och chefen e ju bara liiiide skum sen vi hade vår fest.
Jaja. Jag skiter i vilket, sista dagen imorgon.. sen e vi lediga en vecka. LÄNGTAR!
Miche ser jag heller inte längre. Han är väl tillsammans med Jane igen antar jag?
Snackar inte ens om det... Eller ja jag vet inte, Varken om eller med henne.
Hon vill ju inte ens veta av mig för Jag är den hemskaste människan på jorden. :(
Tycker bara att hela grejjen var / blev  lite för mkt. Överreaktion. Synd.
Men att komunicera på msn eller sms är kanske inte det bästa om man ska förmedla saker.
Det e ju mitt fel. men men, Shit happens. Men jag trotsar ingen.
De fick ju barn nu för några dagar sen.
Verkligen Grattis till båda. Vet inte mer va jag ska skriva / säga om det. 
Jag hoppas all lycka till deras barn Leon.

Antar Miche har mkt att göra med jobb osv. jag vet inte, han har alltid varit lite skum.
Försvinner lite då och då så hör man inte av honom på flera veckor sen helt plötsligt ser man honom konstant. Stackars Jane må jag säga, att hon orkar bara. Men man vänjer sig.
Har jag gjort nu iaf men hade verkligen inte pallat med honom som pojkvän.
Har nog med Lasse lixom, och Lasse är jag inte ens tillsammans med.
Eller jo, vi är tillsammans men vi är INTE tillsammans. FORTFARANDE.
Dessa jävla män alltså, kan tyvärr inte leva med er och heller inte utan er.
Vi kvinnor älskar er för mycket tyvärr.

Jag älskar Lasse fruktansvärt.
Och jag vet att jag inte ska pressa det.Men det blir så lätt hänt ibland.
Kan verkligen inte vara utan honom.... Har det så bra när vi umgås.
Han skulle kommit hem till mig i eftermiddags (när jag går upp, vid 15)
Jag skicka ett mess på natten vid 3 och fråga om han ville sova hos mig på morgonen vid 7-8.
(Han är också en nattlig människa som aldrig sover :P )
Han skrev bara att han kommer på eftermiddagen.
När jag kommer hem vid 7 på morgonen så ligger han i min säng :D
Så glad jag blev, han lyckades överraska mig.
Och det tog många hundradels sekunder innan jag fatta.
Först såg jag extra nycklarna på bordet. Sen i soffan låg hans tröja. 
Jag kollar på tröjan, kollar på nycklarna, kollar på tröjan och tillbaka på nycklarna.
Seeeen föll polletten ner. vände mig om och där låg någon i sängen. vad underbart.
Jag tror jag låg och smilade 1 timme innan jag somna. :)))) 

Skit ner er alla och speciellt alla brud-brudiga tjejer. Nu ska jag kolla film.
Fan jag älskar Killar ni e så mkt bättre än tjejer.

image231

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0