"Trend är något man följer, stil är något man har"


image92


Väldigt bra ord.

Den lappen satt på kassan en morgon när jag kom till jobbet.

Sandra hade satt upp den där. Men vaddå, menade hon att jag inte hade någon stil?

Neeeeeee....Det hoppas jag inte iaf, för min stil e stört skön :)

Jag vill köpa kläder, men trendiga kläder e fula, eller iaf vissa...
Det finns ju lite som e najs.

Jag föredrar dock baggy framför leggings och kjol tex.


Och jag föredrar det MEST bara för att det inte är lika snyggt på alla figurer.

Som min egen då vill säga. Vissa kläder ser ut som tält eller nätet på en kassler. (URK)

Mina byxor börjar kännas stora nu, men det känns bara lite.

Men jag lovar er att mer är på väg, och framför allt så lovar jag mig själv.

Nu när jag märker lite skillnad så blir jag mer manad till att träna mer.

Bara lite skillnad gör mig mer på G igen :)

Tom. så att Lassen min har sagt att det börjat synas på mig när jag började springa.

Då blir man glad som fan faktiskt, för man vill ju vara fin för honom! :)


Står här på jobbet nu, är jävligt trött. GÄSP. Lägger in en bild bara för det.

Så nu ser ni hur trött jag e!


image91

Står här och skriver och har bara haft en kund idag sen kl 09:30, Kl är 13:44 nu!

har msn igång på min mobil, och radio (via telefonen då)

Jag hade nog aldrig klarat av att stå här helt själv utan ett ljud.

Hade nog dött om jag inte haft musiken. Helt hisspig!! :P

Var som sagt ledig igår för att jag skulle på intervju på Kastrup.

Det verkade gå bra, men nu i efterhand så ångrar jag att jag inte sa vissa saker och ångrar att jag sa det på ett annat sätt, men sånt händer. Och jag hoppas jag får det så klart!

Det var 9 andra sökande, och det var ganska seriöst om man jämför med det jag har nu.

De var 2 stycken som hade samtal med mig, butikschefen och en annan man.

Gick in i ett VIP Room inne på Kastrup, och de bjöd på kaffe, vatten och frukt.

Det fick bli lite ljummet vatten för min del.

En seriös intervju och inte något papper jag skulle fylla i bara och bli anställd. haha.

Nu är det ändå en flygplats vi pratar om så.
Samma dag fick jag hem ett brev i brevlådan om att jag skulle
på en annan intervju IDAG kl 10:00 för Tax-free butikerna!
Jag ringde upp numret och fick inget svar, FEM GÅNGER!!
Och ingen har ringt tillbaka efter det meddelande jag lämnade på deras telefonsvarare heller.
Hmmmm. Där kanske jag missar världens chans?

Men jag kan bara inte ta ledigt i 2 dagar. Nu äter jag knäckebröd.

En med smör och en med leverpastej.
Leverpastej e mums och inte alls lika torrt som bara smör.

Har inget pålägg här på jobbet och kunde inte ta med mig osten hemifrån
heller så det fick bli lite av mina rester av leverpastejen.
Det är faktiskt Lasse som fått mig att börja äta leverpastej IGEN.

Jag la av med det ett tag men det är trots allt riktigt smarrigt ibland.


Tror jag börjar bli förkyld med, nyser som fan!

Får väl dricka lite mer thé på jobb haha.
Thé och mackor, tråkigt men så är det att jobba i Danmark där de inte har en micro.
Och man kan ju inte ta med sallad varje dag.
Sallad håller ju inte sig så bra när den väl är blandad. :(

Nu e kl 15:26, tar lite paus från datan emellanåt, så jag har något att göra när det väl e skiiiiiiiit tråkigt... hahaha. Pratar lite med Lelle på msn. länge sen man snacka med han lixom.

På något sätt så saknar man ändå honom det lilla kräket :P

image100


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0