Party @ maj plejs

Det blev ingen strippklubb i lördags.
Konstigt nog var det faktiskt killarna som bangade ut och inte vi tjejer.Hmmm.

vad är det för fel med dagens killar? Har vi tjejer blivit allt för maskulina kanske?

Jag kom till Nyhavn vid 16 tiden,
satt där tills det började bli lite kallt ute vid 6-7 tiden ungefär.

Sanna kom dit och sen gick vi hem till henne, grabbarna köpte öl med sig,
Lasse handla Bacardi Breezer till mig!

Jag hade lite vodka med mig.
Det slutade med att Sanna blev vrål full och hånglade med
sin danska tjejkompis Christina
ett X antal ggr....
Tom. så hon hångla med Jimmy. oj oj oj.

image99


Dollan blev allergisk mot sprit och fick utslag. (trötte)

Lasse somnade som vanligt i soffan (tröttare)

Max gick in och la sig han slår fan allt. (tröttast)


Jag och Jimmy var på G men med tanke på att ingen annan ville göra
nått så sket vi i det allihopa och åkte hem till Malmö istället redan kl 23,
och då hade vi ändå hållt på sen kl 16 så det va nog därför.

Alla planka på tåget utom jag och Jimmy. Jag har ju kort, Jimmy betala.

Och när Jimmy fick betala så gick jag, dollan, max och Lasse till en annan del av tåget! ;)

Somnade runt 02 tiden efter många besök i dushen!


Det var en härlig vårdag och gör gärna om det snart igen när det e mer sol ute :)

I denna veckan jobbar jag bara mån-onsdag.
Ledig tors-fredag. Jobbar lördag och ledig sön-mån!!!

Sen ska jag ha extra ledigt på tisdagen för jag
ska på ny intervju till TaxFree butikerna på kastrup.

Nöjer mig med vilket jobb som helst, vill verkligen inte vara kvar på mitt nuvarande.
Och lönen suger för att vara dansk lön, jag kan få mycket bättre faktiskt!!!

Så onsdagen blir nog lugn, torsdag har jag planerat att åka till Åkarp
om det e lika fint väder då som nu och måla verandan med Lasse.
Tänkte ta med min katt så hon kan få gå lite löst i koppel men det får vi se med vädret.

Jag kan inte ta in henne för Jimmy e allergisk :(
image98

MIN MIIIIIISE! :)

Jag ska även träffa Lasses päron för första gången på torsdag när de kommer ner.

Det ska bli kul faktiskt. Har ju bara träffat hans syster Lisa.
 
Fredagen e vi bjudna hem till Gunilla min moster.

Där hela tjocka släkten ska va med typ.
Lasse e ju lite skygg när det gäller familj och mkt folk så vi lär nog inte bli så långvariga,
men som sagt hänger väldigt mkt på vädret.

image97
MAMMA SER LITE GALEN UT!

Jobbar på lördag, sen e det fest på lördag kväll, @ maj plejs, så kom!!
GE MAJ ALKOHÅL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0