Övriga saker..........

image104

För övrigt så är min katt så jävla söt när hon ligger så här och mesar sig :)

image105

För övrigt så ser Elin bara så jävla härlig ut på den här bilden!!
God Jul!!

image106

För övrigt...Kidnappning av Jill´s strumpor.
Lång historia kort så tog jag dom när han skulle slänga dom ut ur hans bil när vi va på väg till Göteborg.
Och fick sen reda på att det va Jills. Typiskt.

Tänker dock bara på Tobbe när jag ser dom! Sponch-Bob squarepants!
Eller Svamp-Bob Fyrkant! :) Roliga strumpor.... som fan!!

image107

För övrigt så ser Sandra så jääävla ball ut så här asså...
Humle och Dumle typ, ni vet när man målar ögon på hakan och filmar det upp&ner?
Ser ut som hon e en mongol Hahahahahahaha....

image108

För övrigt så har Lasse najs kropp!! :)
Har jag gjort om en bild som Lasse tagit på sig och skickat till mig.
Weo, najs najs..

image109

För övrigt längtar jag tillbaka till förra sommaren ... eller längtar efter en ny VARM sommar.
Här ligger jag i bollhavet på Tosselilla sommarland i Tommelilla! :)
(omgjord bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0