Bild

Någon som vet hur man lägger upp en bild på sig själv??På sidan?? jag hittar ingenstans....
Såg att Elin hade bild, får väl fråga henne..? Jahapp..
Då jobbar man igen som vanligt. alltid lika skoj, och första snön kom idag.
Skoj? Neej. värsta oväder.

Ska hem sen vid 2, jobbar inte länge idag och ska sätta upp mina gardiner.
Mysa med film, och inte röra mig en sekund utanför dörren!
Lasse kommer sen också :)

Vaknade upp i morse och skulle just krama om Lasse, men där va ingen Lasse där.
Vaffan, har han gått utan att säga hejdå? *arg*
Men 1 minut senare hör jag dushen va igång.. Jaaa, han va kvar! *glad*
Försökte smita in i dushen, men dörren var låst :(
Men han hade inte glömt bort mig iaf ,det va det som räknades :)

Jag trodde att allt mitt hopp om "pirr i magen" va kört. Men Gud sa till mig att ge det en chans till.
Han kallas ju trots allt för Jesus :)

Puss på alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0