Misfits

Jag är totalt hooked på den engelska serien "MISFITS".
Det är nog tack vare Mange som sa till mig att ladda ner den.
Jag är inte så mycket för att titta på serier, men Jonas började titta och då måste ju jag också! :)
 
Sässong 1 är rätt rolig men sässong 2 är lite mer seriös.
Sässong 3 hittills är rätt tråkig utan Nathan, som gör det mesta roligt i serien faktiskt.
I serien är där en snubbe som heter Simon.
Simon är rätt läbbig, lite emo snubbe. 
Men han växer till sig och för lite självkänsla och förtroende....
Och blir riktigt manlig och sexig faktiskt. 
Och... så klart så blir han tillsammans med Alisha i serien.
Jag är 27 år gammal och blev typ KÄR i honom när de visade dessa scenerna.
Det han gör mot henne och hur mycket känsla och kärlek där är berörde mig sjukt mycket.
Ja jag e sån cry baby, bölar för minsta lilla. För att det är så fint.
Men kolla på serien och håll med mig....
Här är en liten sneak peak utav kärlekshistorien!
 
 
 
Jag vill också ha en man som Simon. Buhu.
Som tar på mig sådär. 
Som älskar med mig sådär. 
Och som tar hand om mig och räddar mig sådär.
Tror nog bestämt att sånt bara händer på tv. 
(iaf att rädda en)
 
Nä nu är det back to reality. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0