Pretty eyes

Barn. Vissa barn är mer närvarande än andra. Vissa är bara "barn" och andra, ja dom är lite mer speciella.... Eller hur jag ska uttrycka det! Barn är oftast ovetandes om mycket men Idag tittade ett barn på mig och det kändes som om detta barn kunde se rakt igenom mig. Precis som om alla händelser flashade förbi i ögon globen på detta barn för att koppla vem jag var. Barnet visste mycket väl vem jag var! Ögonen lös så vackra o fina som alltid men det kändes som om jag blottade mig. Hela jag blev nervös, inför ett barn! Hur kommer detta sig? Eller är det bara min egen inbillning? Ja dom säger ju att alla bär på en begåvning, vissa är mer klara än andra bara! Hoppas att detta barn fortsätter i dessa fina banorna i livet för det är något speciellt med detta barn....vad kan jag inte sätta tummen på!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tvärt om, barn är mycket mer medvetande om allt som vi vuxna inte ser hör eller uppfattar. Barn är fortfarande öppna och känsliga. Barn är definitivt inte omedvetna, men inte alla barn visar, berättar allt de känner in,eftersom dom inte tycker det är något märkvärdigt, dom reflekterar inte över det eftersom det är naturligt för dem, det är liksom inget konstigt för dem därför kan vissa barn kanske verka omedvetna eller vanliga, och ibland uppfattar barn mer än vad dom orkar och då filtrerar dom bort det.

2011-11-06 @ 11:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0