kaffe, gokart och en styck Maja!

Ett två tre och så är jag tillbaka .... igen....

På senaste tiden när jag inte skrivit så mycket så har jag
spenderat tid med min fina vän Maja som är hemma från USA på semester.
Eller i alla fall försökt så mycket jag kunnat.
Hon åker tillbaka till USA imorgon så nu vet man inte när man får se henne nästa gång.
Malin är jätte ledsen och jag lider med henne stackaren :(

Sen har jag jobbat mycket...  Det är mycket kaffe nu.
Jag väntar själv JÄVLIGT IVRIGT på min egna Nespresso maskin.
En Lattissima Plus har jag beställt! RÖD som en Ferrari ;)




Det roliga är att jag egentligen inte ens får dricka kaffe ....
Inte av min Ayurvediska doktor i alla fall, men det är ju en annan femma.
Jag dricker ju mest te när jag är hemma.
Men en cappuccino eller latte får det väl bli ibland, typ när man har gäster.
Och jag måste ju säga att "JA JÄVLAR" vad kräsen man blir när man smakat gott
"redigt" kaffe som vi säger här here i Skåne!
Jag ser det som en jävligt bra investering och ett STORT vuxen poäng! ;)

I love the machine allready! :D:D:D:D

Sen har jag börjat jobba på Go-Kart City också.
Jaaaaa du hörde rätt!
Dags att höra och häpna gott folk, men så är läget i alla fall.
Min käre vän Theresia fixade biffen för mig till "le chef Johnny"
så nu är det fritt fram i kurvorna ute på banan.
Det är faktiskt jävligt roligt, än så länge och roligare kommer det nog bli hoppas jag! :D
Trots att det är mycket att hålla reda på i början!
Jag är ju ganska van vid ett service jobb men i en heeeelt annan form!
Det känns lite mysko när man ska lägga in sitt "jobb-mode" med någon man känner...
Men det är roligt! I like alot.
Gillar ansvar och när det e mycket "GO". Och det är det ju där!!!

Nä men annars har det väl inte hänt så mycket...
Eller har det de?
Min lägenhet är sjukt ostädad och jag är fattig som en mus.
Så fattig att jag inte har mat i kylskåpet. Men vad fan gör man?
Sälja sina använda trosor för lite skrammel kanske?

Ja du... det där med använda trosor är något jag aldrig kommer förstå mig på hos män.
BUT WHY I ASK? BUT WHY?
Imorgon är det vilodag... för jobb, men inte när det kommer till träning.
Så imorgon kör Malle Balle och jag hårt inne på Hilton!

Nu är det dessvärre läggdags för lilla JAG

Puss och kram på er snuskkorvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0