Slapp och Mat

Här sitter jag och tittar på tv. I en personalmatsal ombord på the black pearl... Pearl of scandinavia! Seglar mot Oslo nu. National Dag i Norge imorgon! Kommer nog vara livat! Vill inte säga att jag har tråkigt här, mer bara lugnt och avslappnat. Tiden har gått fort idag. Inga kunder. Några inbokade i dagarna framöver så lite reskassa blir det nog ska ni se! I värsta fall till min tåg biljett hem iaf Haha. Jag sitter och tittar på Jamie Oliver som är i Italien, Venedig. Ser så gott ut, allt han gör alltså. Och allt runt om är så fint och vackert. Italienarna är exotiska dom. Livsnjutare! Jag önskar jag besökt italien mer än vad jag gjort... Fint språk har dom också! Och vackra män. (Nu har jag förvisso redan en man) men se får man göra hur mycket man vill. Att mat kan sätta igång så många sinnen. Att bara titta på matprogram är helt sjukt. Inte konstigt man blir fetare. Skulle upp i gymmet men jag fastnade framför matprogrammet. Är det inte lite komiskt? Haha, det tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Maceda

LeeLee.. Om du inte lagt märke till det, så heter vi inte Pearl of Scandinavia! Pearl Seaways tack ;)

2011-05-17 @ 14:20:39
URL: http://ajmbetski.blogg.se/
Postat av: Lee

jajaajjajaja

2011-05-23 @ 16:13:57
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0