Trekking

Vem hade kunnat tänka sig att jag och Annica var ute och vandrade
i djungeln och letade efter världens största blomma för ett år sedan??
(En jobbig vandring för min del då jag fick migrän anfall efter halva vägen.)

Vem hade kunnat tänka sig att Annica flyttar till Holland med
snubben som var med i vår trekking grupp (han i blått)
som går bakom mig i djungeln i Malaysia?
Vad är oddsen på den? Allting händer av en anledning!



Vi går i alla fall i rätt riktning. Små steg.
Både jag och Annica. Det glädjer mig att hon har funnit en man.
Men sorgligt att hon har lämnat mig i Malmö. Igen!

Vem hade kunnat tänka sig att allt blev som vi hade tänkt efter många om och men?
Man måste bara kämpa så gott man kan.
Nu kämpar jag mot körkort och en bättre utbildning och en lång resa igen.
Det enda som krävs är pengar och tid.

Resan blir inte lika lång som förr, men antagligen utbildning utomlands.
Det är målet i alla fall...

Idag har jag provat på Karma Yoga.
Har stor städat Yoga centrat med några andra.
Och som belöning, 2 fria klasser!
Nu snackar vi good karma!!! :)

Nu ska jag in i duscheeen, ska iväg på middag hos N. polare i Bara!
SAAAAR VIIIIII!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0