I'm a hippie!



Ibland ser jag mig själv som en hippie.
En riktig jävla hippie från 70 talet.
Jag tror att jag kan kvala in på mycket som en 70 tals hippie sas vara under den tiden.
Jag lever som en ibland.

Shit vad jag är bra på att bara VARA!
Inget jobb, softar hela dagarna och skiter i det mesta faktiskt.
Min snubbe sa att vi 80 talisterna är den "FÖRLORADE GENERATIONEN".
Stämmer det med oss 80 talare?
Att vi e "små hippies" som lurar alla system för att få pengar för att inte jobba.
Att vi är rebeller som jag sa, "skiter i det mesta"?
Som väljer LIVET, som är sjukt mycket viktigare?
Att älska, njuta, leva, och bara ta vara på varandra,
som är det viktigaste här i livet!


Jag njuter i alla fall!
Det är det man borde, egentligen...
Eller, är det inte? För isåfall har jag missat något!?

Jag tycker att det är sjukt ball i alla fall.
Eller ja, det låter ju lite hårt...

Jag är nog en lill hippie trots allt tror jag!

Nu flummar jag vidare i mina hippie tankar...
Vi ses i dimman

(Dessutom så hittade jag precis sand i mitt öra)

Kommentarer
Postat av: Propp

Nä det är 70-talister som är arbetsskygga (dvs JAG). 80-talisterna är driftiga o jobbar hårt. De är ju jämt ekonomiskt tryggade. Åtminstone alla de 80-talisterna jag vet. Har även läst det i många tidningar. Kolla t ex på min Niclas, Jossan, min bror, Niclas bror, mfl, mfl.

2011-07-03 @ 13:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0