From catlady to doglady

Jag har kommit underfund med mig själv att jag är inte en
person som sitter och visar bilder på min unge på telefonen...
Jag är en som sitter och visar på hunden.
Och hunden e inte ens min! HAHAHA
Så där får ni tycka vad ni vill om mig.
Jag bara låtsas som om han vore min!
Jag har väl halva mitt liv varit en katt människa.
Tills jag var tvungen att ge bort min egen finaste katt jag hade.
Sen bestämde jag mig att inte skaffa djur förrän jag är
mogen nog att kunna ta hand om den och ta stort ansvar.
Ja ansvaret är större hos en hund än hos en katt....
Men jag börjar inse att hundar är roligare, så jag har nog övergått till doglover.
Katter tycker jag ju givetvis om fortfarande,
men idag föredrar jag nog något aktivare!
Ja, Sam har tagit mitt hjärta med storm faktiskt...
Och som sagt är han inte ens min, jag bara lånar honom.
Men hur kan man INTE tycka om denna hund som är så söt?
Riktigt bra connection har vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0