doggydoo

Nu är min man och hans hund Sam på väg hem till mig...
Jag längtar ivrigt efter båda två.
Sam har jag inte sett på snart 2 veckor :(
Köpt hundgodis till honom och kaffe till gubben.
HAHA, så blir båda nöjda och glada!
Och så slipper Niklas bli avundsjuk på hunden! :)

Kom från Norge idag.
Rätt mör i min kropp efter igår. 5-6 timmar i streck!
Trodde jag skulle dö. Haha.
Somna nästan masserandes sista halvtimmen!
Så nu ser jag fram emot en massage av Niklas ikväll! TJOHO! :)

Imorgon är det Midsommar för er som har missat det!
Jävlar vad det ska krängas då ska jag säga er.
Efter helgen e det bantnings detox delux 5000 måste jag säga!
Denna magen jäser som en jäst för tillfälligt.... PUHJA!

Mmmmmm oohhh va jag ska leka med Sam och hussen hans ikväll! :)
TJOLAHOPP TJOLAHEJ!

Kommentarer
Postat av: Josephine

såg en film och måste bara säga detta:

"stepped on me? STEPPED on ME?! He was dancin' all over me!!! This one's broken, this one's gone. Gone, gone, gone, broken, broken, broken!!!"

2011-06-26 @ 00:08:16
URL: http://grovmalenpeppar.blogg.se/
Postat av: Lee

HAHAHAHAHAHAHA

2011-06-29 @ 18:04:47
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0