Hej och välkommen till 3!

 "Du har kvar din plats i kön och vi besvarar ditt samtal så fort vi kan!"

Jag hatar den telefonrösten och jag tror att många andra i Sverige hatar den också.

"Din vänte tid är minder än .... FEMTON MINUTER!" Är också en klassiker som irriterar.
Men musiken tar nog priset, och för det mesta är det klassisk musik.

  Nu har jag pratat med 3 olika personer i från 3,
och ingen tycks hitta vad det är jag betalar 149 kr i månaden för...
Han skulle ringa tillbaka för han visste inte, var tvungen att snacka med fler kollegor.
Det är en resterande summa från något tidigare abonnemang eller nått i den stilen.
Kul att man har betalat det nu i hur många månder som helst utan att veta vad det är man betalar för.

Smilla ligger och fiser på mig, fan va hon luktar.

Var på GYMGROSSISTEN idag. Haha. Tabletterna är nerpackade nu.

Mamma är på väg hit, blir sushi för mig och fika för henne.

För övrigt lyssnar jag på salsa, jag gör mig redo lixom ;)

Kommentarer
Postat av: Bitte

Sööööta Smilla! Hon fes inte på mig iallafall! ;o)

2009-01-14 @ 10:04:11
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: josch

du är sugen på el maco för du älskar mexico

2009-01-14 @ 15:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0