TO DO!?

Bestämmelser för inresa till USA med svenskt pass

Angående inresa till USA med svenskt pass

Svensk medborgare med giltigt svenskt maskinläsbart pass kan som turist tillsvidare resa till USA utan visering.
Det svenska vinröda EU-passet är maskinläsbart.
För övriga svenska pass uppmanas resande kontakta närmaste
amerikanska ambassad/konsulat för korrekt information.



Imorgon ska jag och Maja gå och boka tid för vaccination.
Jösses.
Ikväll ska vi nog kolla lite boende i Vegas.
Har fått iväg skickat mail till bartenderutbildningen.
Får jag se om jag får svar denna gången (??)

Har även fått iväg skickat ett mail till HK i Danmark.
(HANDEL) Ang min lön.
Om jag får gå på momangen eller gå med full betalning de
3 månader jag har kvar utan att behöva vara där.
NÅGON SOM VET DET SOM JOBBAR I DK?

Hannes kanske har fixat ett svarjobb till mig.
Måla eller gräva, där han jobbar. NAJS!!
Fick ett alternativ med i STOCKHOLM.
Som barnflicka, och vara hos Emilia ett tag.
Men det ser dystert ut på det igen.
Jag vill verkligen hälsa på henne.
Men fan då, hade det inte varit för resan nu och att jag måste
snåla in minsta lilla krona så hade jag åkt direkt. =(

Att man kan ha så mycket att göra trots att man är såkallad "arbetslös" igen.
Mitt schema e fullspäckat hela tiden.
Det går mot bättre tider igen! :)

Puss på er alla

 

AND I THOUGHT WE WHERE SPECIAL WITH OUR FLYING SQUIRRELS...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, du har värsta vuxenpoängen hahaha!

2008-09-25 @ 13:44:22
URL: http://sandraribbing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0