Dagens Lee

1. När gick du upp idag? 
    06:40 (inte frivilligt dock)


2. Diamanter eller pärlor? 
     Diamanter

3. Senaste filmen som du såg på bio?

     Minns inte...

   

4. Favorit-TV- program?
   Sex and the city tror jag...?


5.
Vad åt du till frukost? 
     Dålig på det idag, men blev en sallad när det väl blev...

6. Vad är ditt/dina andranamn
    Lee Sophie


7. Din favoritmat? 

    En god sallad....?

8. Vilken mat gillar du inte?
    hmm.. blodpudding...fläsk...flott...

9. Vilken är din favorit-CD för tillfället
     Coldplay

10. Vilken bil kör du?
       Cyklar


11.  Vilken är din Favoritmacka?

       Espresso House räkmacka, mmmm!

      

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? 
       på mig själv? Min mage, armar, lår/höfter...the list goes on.

     

13. Vilka är dina favoritkläder? 
       Baggyjeans

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
       Västindien / USA / Asien, spelar ingen roll, bara ta mig härifrån....

15. Favoritklädmärke? 
       Ärligt? H&M e bäst!


16. Var vill du dra dig tillbaka 

      I min säng...

    
17. Favorittid på dagen?
       Kvällen


18. Var är du född?
     Malmö BB

19. Vilken är din favoritsport att se på?
     Fotboll´får jag väl säga?


20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
      Sänder inte det....


21. Vem tror du skickar tillbaks först?
     gaygaygay

22. Coca Cola eller Pepsi
       Cola

23. Fotboll eller ishockey?
      Fotboll

24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
     Nattuggla...sjukaste ugglan!


25. Pedikyr eller manikyr?
      E ingen sån som gör det, men måste jag välja så Manikyr.

26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
      Jag har en smaskig hemlis, men berättar inte den ;)


27. Vad ville du bli när du var liten?

     Sångerska, modell eller jobba i butik hahaha...

28. Bästa barndomsminnet?
       Bästa? Har sjukt bra minne sen när jag var liten, bättre än va jag har nu.
       Minns dock inget som ska vara det "bästa" min barndom var både bra o dålig.

 29. Varit i Afrika? 
     Nope. Hade velat.


30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
       JAAAAA MILLE!!!


31. Varit med om en bilolycka?  
      Ja, men inget allvarligt

32. Favoritdag i veckan?
     Fredag, inför helgen =)

33. Favoritblomma?
     Kaktusar dör inte i första taget (?)


34  Favorit-snabbmatsrestaurant?
     Pommesen på burger king o hamburgarna på Mcdonalds..

     Håller med dig Sarah! :D

35 Äger du en cykel?
    Ja , men han har slängt in handduken .... stackaren...


36. Vem fick du senaste mailet från?
     
  Öh. Från vilken comunity? Mamma tror jag?

37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
     handlar inte på kredit...

38. Läggdags?
      Ja faktiskt, hur visste du?

39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
      Don´t care...


40. Senaste personen du delade en middag med?
      Sophie Andersson


41. Vad sysslar du med just nu?
      Onanerar, vaffan trodde du? öh. ....

42. Favoritfärg
     Turkos


43.  Hur många tatueringar ? 

        TVÅ! :D Inväntar en tredje snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0