Brist på annat Lee?

Ganska uttråkad.
Innan man ska gå ner på stan en onsdag så kan man ju alltid underhålla sig själv med sin kamera.
Så här får jag min tid att gå när jag har tråkigt.
Verkligen brist på annat, ja jag vet....



Uppifrån, mina fina DC skor =)



Benen i luften



Fötterna i golvet o röven i luften



Liggandes på golvet, hmmm.. har nog hål i tröjan eller?



Katten kollar ner på mig från sängen...konstig brud den där...



Innan jag gick hemifrån hittade jag min ONE AND ONLY STALKER!
MISTER DUCKIE =)



Mysa med sin enda älskade får man ju inte glömma.
Även fast hon har rakad mage... Jag gillar ju mina lite håriga för övrigt haha.



Väl hemifrån så följer det lite knasiga bilder ......



Jag fick mig en ny Tiger av personen som DÖDADE HONOM på festivalen.



Hälsade på DOOE (uttalas DOEWE)
Här käkar han räkor....mums...



Här e Dooe ute på promenad.
Och ja, jag fick sova på madrass på golvet. Och ja, han väckte mig.
Hur kul är det att bli väckt kl halv 9 en ledig dag av en kåt jävla
NINJA TURTLES sköldpadda som åmar omkring på golvet?
HAHAHAHAHA!



Peppar, peppar ta i trä?



Och jag kör Möllan stilen, försöker hålla sommaren vid liv, men det går inte så bra.
Helt tomt överallt på alla uteserveringar ju :(
Sjukligt deprimerande, för att inte tala om vädret.
Fin hatt jag fick låna av MajaBaja iaf :)



Sötaste Majan jag känner iaf :)
Så najs vi ska få det när det e kallt här hemma i Sverige i januari.


Ja, nää nu är det sängen som gäller för mig.
Imorgon är det gymmet, har fortfarande ont i min rygg sen Kick&Box igår.
Något i min axel hoppade till. Och det gjorde jääääävligt ont ska jag säga er.
Men vad sa Göran då? - Ja det skiter väl jag i.
Ibland blir man bara så arg så man vill slå honom. Gah.
Fast jag e ju en surkärring som gnäller, känner mig som en riktig brud-brud ibland.
Men min rygg gör fruktansvärt ont. Och träningsvärk har jag.
Jag måste gå o knaka loss den o sluta gnälla.
Nacken, axeln, svanken, och så det jävla jobbet man har som förvärrar det.
Men det var kul att göra något jobbigt skoj för en gångs skull.
Det blir mer Kick&Box för min del, med Fia.
Trots att jag får cp ryck av mina nerver i händerna som gör att
mina händer hoppar upp o ner hela tiden hahahhaha...

Imorgon är det dessutom jobb som gäller igen.
Pust.
Vem lagar mat till mig? Vem städar? Vem diskar?
varför har man inte en man till sånt?

Oh. Helvete va jobbigt det är att vara ensam.
Jajaja.... ska sluta vara bitter.

För det är just det jag är. Bitter. Ni kan numera kalla mig BITTER-LEE!

Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0