Fettet

Godmorgon.

Ännu en morgon där jag uppe med tuppen igen ;-)
Känns skönt.
Och ännu en dag med HAPPYNESS!
Igår var jag extremt glad.
Var på möte med Göran.
- Men Lee, du har gått ner skit mycket, snart får du inte gå ner mer!!
Du är ju snygg nu ju :-)

Fan va skönt det känns att höra sånt från ens "tränare".
Man blir lixom mer pepp och vill prestera ännu mer.
Men han tycker jag är duktig och han sa det både till mig och till alla de andra :-)
Fan vad jag älskar det alltså.
Mätte mig med en Kaliper mätare, eller vad det heter.
(som mäter underhudsfettet)

Sen fick jag rådet av Göran att jag ska börja gå på bindvävs-massage.
Så det ska jag väl göra....
Sen gick vi igenom kost osv igen,
men denna gången skrev han inte ner något på mina papper.
För det jag hade skrivit var riktigt bra kost ... =)
Det e ju najs att höra också.

Jag fick fler tips och exempel på mat. Hur jag ska äta den, och när osv.
Det är nu de börjar bli svårt att gå ner dom där "extra kilona".
Så nu ska jag helt enkelt börja exprimentera med min kropp om vad som känns bäst.
Sen att man tränar varje dag nu är ju bara ett plus i kanten ;-)

Efter mötet gick jag hem och åt, träffade Fia,
tog en kaffe och sen var vi tvugna att bege oss ner till gymmet.
Göran: Oh, nämen hej har du varit här förr? Känns lite som en dejavú det här :P *höhö*
Körde ett roligt pass på Kick&Box. Var jävligt pepp.
Eller jävligt pigg och glad iaf :-)

Duscha, åt och gjorde mig söt.
Borstade mitt hår noga. HELT I JÄVLA ONÖDAN!
Jävla hår. Blir som en stor boll nuförtiden. hehe.
Kolla på "världens härligaste män" eller va den nya serien heter...
Sen blev det mer träning! ;-)



Föresten så köpte jag en ny höstjacka härom dagen.
Röd Trenchcoat på H&M 499:-
Jag vill mest säga att jag känner mig jävligt kvinnlig i den.
Och ganska mogen, eller va man ska säga.
Snygg och sexig I guess... Den är ju RÖD! :D
Sen vet jag någon som gillade den mer än vad jag själv gjorde nästan.
Och det är ju positvit för då vet jag att man är fin i den iaf :)

Oh det börjar kännas i magen nu.
Får väl helt enkelt bara ta och hoppas på det bästa.



FÖRE (jag till vänter då ja, med snygga bikinifläckar på brösten hahahaha)



EFTER...

Ja som sagt har jag inte ALLS många kropps bilder.
Men här e väl en markant bild. ser kanske inte så mkt på "efterbilden"
Syns väl mest på armar o mage ändå...

Kommentarer
Postat av: Sandra

PUSS PUSS PUSS....är så stolt över dig. Du är kick-ass...Fighter!



PUSSSSSSSS

2008-10-09 @ 10:59:58
URL: http://sandraribbing.blogg.se/
Postat av: Lee

Tack så mycket gumman! :) Du e söt du.

Du får följa med en dag i nästa vecka? Kom igen =) Puss puss på dig me

2008-10-09 @ 13:29:48
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0