Nyfikna?



Jag i My´s brillor. Njaaaa. jag vettifan de alltså.
Kanske inte den modellen, men Mysan va skit söt i dom :)

Jaaaa, vad händer på torsdag?
Det vill ni allt veta va?
Men det får ni inte, det är hemligt :)
Om det nu blir nått vill säga.
Lee är nervös som vanligt.

Och BTW, tror inte det blir nån champagne innan årets slut för tjejerna.
Det går inte så bra på den fronten. Bara massa meck. Orkar inte.
Men jag antar att champagnen är lättare att bjuda på i Mexico :D

Sitter och väntar på min tvätt. Har hållt på att tvättat sen kl 08 imorse.
En maskin är sönder så jag får alltså vänta extra lång tid.
Klockan är nu 16.15 och jag har nästan hälften kvar.
Men nu tog jag en mega stor tvättdag idag.

Ska hem till Leffe nu med katten, så hon får nosa in sig.
Sara väntar ivrigt på mig och Misha, och sin present.
Har gått runt och städat hela morgonen och dagen, känns som jag inte gjort något ändå.
Packat lite, upp på vinden och rensat massa skit.
Ändå så ser allt ut som innan. VAFFAN LIXOM!



Mens har jag också fått. Jävla skit. Alltid kommer den olägligt.
Snart är sista tvätten klar. Orkar inte duscha heller. Får gå svettig.
Måste ändå träna sen. Hungrig är jag också.
Och pengar får jag inte förrän på fredag.
GAH. Nu är även depotionen på bartenderskolan betald.
Känns najs. Ska bara köpa en stor resväska nu och en digitalkamera.

Snart blir det fest.
6/12 hemma hos mig.
Har ju bara gjort invite på facebook. har du inte kollat där så är det bara att droppa förbi.
Orkar inte messa ALLA dessa människor.
Var ju meningen att David skulle komma hem och skulle haft fest för honom o mig,
men han stannar i Dubai nån månad till det lille schvinet.
Så jag får helt enkelt ha en "JUL-UTFLYTTNING-UPPSAGD FRÅN JOBBET-AVSKEDS FEST"
för mig själv, vet inte hur många vi blir, men sjukt många som är bjudna iaf.
Blir roligt för grannarna. Tjoho.

 Nej nu måste jag göra mer nytta.

hejdå analklåda

Kommentarer
Postat av: jane

för helvete! va inte så jävla hemlig, tönt!

2008-11-26 @ 18:13:47
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Lee

Men Jane,berättar jag så är då du kommer med dumma komentarer som "har ni pussats ännu?" HAHAHAHA. du ska få smaka på den du!

2008-11-26 @ 21:49:17
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Bitte

Lilla Misha! Hur gick det hela?

2008-11-27 @ 00:06:01
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: jane

Lee, sluta lämna kommentarer till mig i DIN blogg..du förresten, det hade varit trevligt att ha en tjejkväll du & jag. dela en flaska vin & prata om livets tivoli. vad tycks?

2008-11-27 @ 09:51:26
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0