P i z z a ! ! ! ! !

Look here shorty.
You´r looking real tasty.
You´r breakfast, bitch you´r breakfast...
You´r the cheese on my baguette, the yelly on my bread, the french on my toast.
Yeaaaah, bitch you´r breakfast


Idag blir det ingen breakfast för mig iaf.
Känner inte riktigt för knäckebröd med räkost när man e bakis.
Eller ja, känner mig inte så bakis, inte än iaf. haha.
Men, jag ska unna mig en stor fet pizza.
FY FAN
va jag ska njuta av den pizzan också.
Det saftas i munnen på mig redan av bara blotta tanken.

Igår va riiiiktigt skoj.
Jag va nitad (som vanligt).
Att säga till mig att INTE dricka på 4 veckor, har fan inte gått bra.
Jag kan hålla mig till 2, mer går inte. Men jag kämpar.
Det enda som förmodligen SKULLE kunna stoppa mig, är om jag skulle vara gravid.
Men det är ju långt ifrån en risk att jag skulle bli det ändå haha.
Fick hånglat med både EL och med MY igår, haha.
Minns dock inte det .... Bra!!

Myyyysan, du e så jäääääävla skön. Fan va du är BÄST!!

Var först hemma hos mig och förfesta, sen drog vi till Slagthuset,
där det va Ministry of Sound, det va riiiktigt najs musik =)
Jag träffa på både den ena och den andra där inne, där va typ 5000 pers.

Och kom inte i säng förrän framåt 7 tiden imorse.
Men lika glad va jag ändå,  hade väl lite små ångest när jag vakna men just nu känns det inget alls faktiskt!
Och det är ju skönt, för ångest är inget skoj. Men sprit och Lee är ingen bra kombination annars.
Jaaa, du vet va jag menar ditt sär...

FEM HUNDRA KRONORS VADET GÅR BRA!!!

Idag ska jag, JI, FI och ZA ut och äta middag. Wee det ska bli skoj. =)
Mums fillibabba.
Fast jag längtar just nu bara på min pizza.
SA är i taxi på väg hit nu.
Och EL är också på väg in med buss. JO går eller tar bussen.
Det blir fritidsgård delux =)

Imorgon är det hårdträning. Fast jag träna som fan igår med, höll fan på att svimma.
SHAKE SHAKE kände jag i benen o huvet.. hohoho..

Nää, nu måste jag städa undan litta....
Hej svejs

image517








Kommentarer
Postat av: sonnda

skulle oxå dit men hamnade på etage? hehe riktigt nerköp men men.. Hoppas allt e bra stumpan.. måste ses snart..Puss kärlek

2008-05-03 @ 18:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0