J a g



Idag känner jag mig som hon i POLISSKOLAN!!!
Farlig.
Men grymt på G.
Aggressiv.



Inte bakis för att vara glad.
Har handlat frukost nyss.
Tråkigt. Breakfast for one.
Bullar
Juice
ProViva Active (återhämtnings dryck, den bääääste)
Räkost
Mjölk
Persikor
Melon
Avokado (inte till frukost dock)

Fast å andra sidan så e det sjukt skönt att ligga och bre ut sig
i sängen och slippa behöva trängas med någon annan och svettas och va jävlig.
Skönt att kunna se ut hur jag vill på morgonen utan att behöva bry mig.
Kunna gå naken. (glada grannar haha)
Inte behöva anpassa sig till någon annan.
Inte behöva bry sig överhuvudtaget om någon annan än sig själv.
ALLT HANDLAR BARA OM MIG NU!
MY WAY OR THE HIGHWAY!
Oh fan va skönt det är att kunna skriva det.
High 5 till mig.
*smäller med piskan, som hon i polisskolan*

Naughty.

Katten har fått damp igen.
Löper.
Sjukt jobbig.
Jag skrattar lite.
När jag vaknade så såg jag matskålen....
*skrattar lite igen*
Va tvungen att ta en bild.... HAHAHA



Hon va antagligen jobbig inatt.
SÅ jag gav henne mat så hon skulle hålla käften antar jag???
Lite för mkt...?HAHA!!



Bild från igår.
Fina linnet =)

Hmmmm....
2 timmar tills det e jobb igen.
Vill vara hemma och glo film bara...
eller ligga ute o sega i en park.
Gilmore girls i bakgrunden.
Jag blir totalt CRAZY på det programmet.
Måååste byta kanal.
Dom e sååå jobbiga.

Jag kan känna att jag är ganska jobbig idag.
Faaan va jag blir sur på folk som e kära.
Jag e bitter.

Hade bara behövt en kram.
Fast jag hade aldrig erkänt att jag behövt en eg.
Jag ska alltid leka så svår.
HAHAHA.

Jag känner att jag bara yrar en massa nu.
Så det kanske inte e lönt att jag fortsätter skriva.

Work to do.

*smäller med piskan*

Kommentarer
Postat av: joschan

jag vill ge dig en kram!

men du hatar ju mig! ;)

2008-06-15 @ 14:13:49
URL: http://joxxan.blogg.se/
Postat av: Lee

Neeeej jag hatar inte dig Joschaaaan... Jag älskar dig! :D Men du e äcklig. det e annorlunda. Sophie e också äcklig nu. Vilken Sex and the city sommar va.

Nej men jag kanske också blir äcklig snart. vem vet?

Jag äääälskar dig baby :D

2008-06-16 @ 11:58:20
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0