G r å t e n

Ja nu är det tredje gången jag uppdaterar min blogg idag.
Har verkligen mkt att skriva (?)
Jag cirkulerar runt i lägenheten min.
5 min vid tv:n, 5 min vid datorn, sen pendlar jag fram och tillbaka.
Jag kan inte sitta still.
Rastlös och klättrar snart på väggarna.
Tittade på en sorglig film.
Jag kände mig ledsen genast.
Och då slog tanken mig.

Jag har inte gråtit en enda skvätt sen "allt hände"
Då kände jag att jag grät ut allting. (?)
Och inom mig bildades en kall sten.
Idag är jag annorlunda men ändå likadan.
Jag hade velat gråta.
Jag skulle kunna.
Men jag vill inte.

Som en vän sa till mig -
Hon tom. drar ner gardinerna för att inte visa sig när hon gråter / är svag.
Att känna sig svag, någon har övertaget om en.
Sveper iväg med känslorna och kastar dom i sjön.
Därför har jag inte gråtit på ett tag.
Har ingen att böla över dessutom haha.

Syns det på en är då frågan?
Är Min utstrålning helt cp nu eller?
E det därför dom är som dom är?
Vad gör jag eg?
Varför är jag såhär just nu?

Många frågor jag har.
Får dock aldrig några vettiga svar.
Kommer nog aldrig att kunna få det heller.

Jag vill mysa.

Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0