S o m m a r e n 2 0 0 8

Tänkte att jag skulle uppdatera bloggen med lite bilder från den hittils gångna sommaren 2008.
Ganska random pictures jag lägger ut. Men något att minnas i varje bild.
Blir nog en hel del.



Fin ljusblå himmel gillar vi.



Jag, Sabina, My och Hanna på väg till Ministry of Sound på Slagt Valborg.



Elin min älskade lillgamla Elin. Jag saknar dig.
Ibland är du bara så mycket äldre än mig ändå. =)



Personal festen. Den vita HUMMER LIMOUSINEN. Något att minnas, sjukt fett!



Jag och Mysan. Var blev hon av? Hon försvann.... Jaja, saknar henne faktiskt!



Elins student. Sjukt skoj. Underbart väder och underbara folk.



Den hårt arbetande Miche. =)



This is the shit in the summer. På väg till Playan, musiken på hög volym.
Underbart sällskap och fint väder, kan inte bli bättre när man ska bada! :D
(Jossans ben btw)



Solnedgång. Vackert. Härifrån i Caroli huset. Lovely!



Sverige spelar EM i fotboll i folkets park. Förlust dock. Men roligt med folket.



Jag o Daniel dricker Frozen Strawberry Daquiri på Debban.



Jill och Annika dricker cosmopolitans på tjejfesten. Mys.



Jag och Zanna, sjukt nyktra på Midsommar. HAHA. Inte.



Jag och Joel på "måndagsklubben" (dricker drinkar på Max balkong.)



Jag och My i en jacuzzi i en stor svit inne på Hotel Hilton på fest. ROCK ON!!



Min cykel, Bettan e omtyckt. Speciellt av hundar. :D (jossan o jag på bild)



Jag, en helt vanlig onsdags eftermiddag.



En kall god cider innan man ska till Nöjesguiden festen.



Myser i sanden ute på Lomma beach.



Ragge som starta festen - Måndagsklubben. Go RAGGE!
Fast det e inte bra att äta upp sin party hatt.



Denna ankan ligger vid min fotända i sängen, VARJE DAG!
Han förföljer mig.
Det e det enda som ligger i min säng nuförtiden.
Tur att man har något sällskap då. HAHA.
ANKAN - DU är min ikväll ;)



spontana drinkkvällar tackar Lee aldrig nej till. Här hemma hos Zanna o Mange.



Deras söta lilla hund Harley. Eller Bethoven som jag kallar honom.
Kolla in tassarna lixom. KLUMPHUNDEN! :D



Random Skate snubbar inne på Debban. Sjukt balla.



Cyklingsfärd i högsta grad på gamla Bettan.



Vem är brunast? Ja det e ju Jossan så klart, som varit i Grekland.
Härlig sommar dag på Lomma beach iaf. Älskar havet.



Badvakterna på Bo01. hahahaha... =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0