R e s a

Tillbaka i Malmö.

Det första jag har att säga är att FAAAN va jag vill hångla.
Får man skriva det?
Jag vill ju hångla ju!!
Bra hångel, annars kan det lika gärna vara.


Ja just nu ligger jag ute på Leifs soldäck med datorn (nörd som man är)

Solar och badar o lyssnar på Coldplays nya skiva...

Mamma gnäller som vanligt, lillbroschan Johannes ligger i poolen,
Leif går o spelar allan.
Fan, jag som ville se dom live. =( Coldplay då alltså.



Jag har knappt fått någon sömn, ännu en dag...

Och jag har suttit på ett flyg med farmor, varit vaken sen kl 04.20 imorse.

Jag känner lycka i min kropp idag.

För att vara hemma, i väääärmen och solen. Jag ääääälskar det!

Jag absolut älskar det.

Jag hade kunnat skrika ut det som Ronja Rövardotters vår skri.


Jag måste ju säga att det är påfrestande att åka utomlands med sin farmor.

Förr i tiden var det okej, då visste jag inte mkt.

Men åren går och hon blir äldre o äldre, även jag.

Och Anders är ju inte med oss längre heller.

Minnet svackar på henne och vi e lika envisa och båda ska ha rätt till allt.

Riktigt irriterande ibland men vi blir lika fort vänner igen.


Irland var okej, men inget land jag hade kunnat bo i.

Heller inget jag prioriterar att åka till.
Jag föredrar salsan i Mexico istället för Riverdance på Irland.

Snygga är dom heller inte.

Dom enda snygga var svenskarna eller Amerikanarna.

Och deras engelska sög ju också.
Eller ja, det va som skånskan typ.

Hörde inte ett skit, bara mumlande, som om de hade gröt i munnen typ.

Sjuk osexigt.

Jag köpte en snygg blå sweatshirt  med rosa stripes på i alla fall.

Sen fick jag ett på DC skor av farmor =) LOVELY!

Mer blev det inte typ.

Väschta skejtar bruden nu =)

  

För övrigt va det Guinness öl så klart.
Var på bryggeriet. Gjorde turistbussåkning.

Shoppade och åt god mat.

Nu ska vi grilla burgare =)

Jag får ta och sola vidare med.


Ikväll blir det Möllevångsfestivalen med den bästaste Anna.
Saknat dig så älskling.



LÄNGTAR till en god drink i solen.

Längtar till annat med.

 

Längst uppe i toppen av bryggeriet där de bjöd på öl så klart.
Packat som sillar där inne, men vacker utsikt, dock sjukt varmt.
 
              
Chambers fick en exklusiv   Flaggan va ett måste      Den berömda baren? 
bild skickad till honom.
Tyckte den va ganska ball.

     
min torra bajshumor (?)             Riverdance               Fick inte med hela synen
                                                                                            men utsikten var fantastisk
                                                                                            från planet på morgonen.


Här bryggdes ölen (?)


Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Jag gnällde väl inte??? Du skulle hört dig själv, din lilla gnällkärring...hahaha!!! Jag hör musiken från Möllan ända hit...bara så du vet...låter mysigt Och du? Fixa in lite bilder så man får se lite från Dublin...

2008-07-25 @ 22:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0