D r ö m m a r

Nu kommer jag igen med mina drömmar.
Dom blir allt märkligare och märkligare.

Under 4 dagar har jag drömt om samma man i mina drömmar.
Men jag vet inte vem denna mannen är.
Jag kan "typ" se ett ansikte av honom, men ändå inte.
Skulle det vara så att jag skulle se honom i verkligheten,
så hade jag nog inte kunnat sätta honom på plats ändå.
Men jag gillar denna mystiska man. Vem han nu än är.
Jag vet att han har vackra blå ögon.
Och en kraftig manlig utstrålning. Mmmmm...
Och jag tror, eller hoppas... på att han finns där ute på riktigt.



Man with no face.

Det kan vara denne man. Vem vet.
Ser ju inte hur han ser ut.



Till en annan dröm.
Jag drömde att jag såg dom.
Respekten som jag visat igen, försvann.
Och han visade inte mig någon respekt utan
smeta in allt i huvet på mig. IGEN!
Jag lackade och började slå.
Tog hans huvud och slog in i en tegelvägg, om och om igen.
Huvudet blödde, ju mer jag slog dessto bättre kändes det.
Sen tittade jag upp och tänkte, vad har jag gjort?

Hon kom och ville störa.
- GET THE FUCK OUT OF MY FACE.
Hon grät, jag skrattade.
Jag såg tom. ett ansikte på henne. Hon var dock inte mer än söt.

Det var typ det jag mindes av min dröm.
SJUUUKT!

(jag är inte så normalt okej haha)

Nej, jag får nog avsluta vänskapen nu.
Även om jag inte har känslor kvar, så har han det och det funkar inte.
Så har det alltid varit för mig och kommer nog alltid att vara.
Det går bara inte.

Jag har gått vidare. Det borde han också göra.
Klipp alla trådarna.
Det kommer ändå inte att funka.

Det borde ni andra också göra som blivit sårade/dumpade osv.
Tyck inte synd om dig själv.
Skaffa lite självförtroende, såra inte/dra inte in andra på vägen.
Var säker på allt du gör. Självkänsla.
Ångra inget.
Och vad du än gör, titta inte tillbaka och JÄMFÖR med ditt ex osv.
Det e nog en av de värsta sakerna du kan göra.
Varje människa är unik på sitt sätt.
Vad ska jag säga mer än MOGNAD?

Ja. Märkliga drömmar.

Sexdrömmarna är värre. Helt sjuka.

Kommentarer
Postat av: Mamma Bitte

Du är VÄRLDENS GOASTE - vet du det eller?



NU vet du iallafall!!!



Puss & Kram

2008-07-17 @ 13:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0