D o w n

Jag hatar hatar hatar hatar att se på kärleksfilmer.

Jag blir så ledsen o sentimental.

Sen blir jag arg.
För jag vill också ha "det där lyckliga slutet"

FAN!!

Jag insåg att det inte fanns på riktigt.
Finns bara i filmer tydligen?

Idag är jag sårbar, ensam o svag. (jag hatar att vara svag)

Jag hade kunnat lägga mig ner på golvet, bara ligga där o gråta om det skulle vara så.

Trygghetssökande.

Att ha någon bredvid sig i sängen när man vaknar på morgonen.

Känna doften av denna person. Lägga armen runt en.
Andas djupt. Känna andetagen.

Hålla sina svettiga handflator mot varandra.
Underbar känsla, som man aldrig vill ska ta slut.

Och pirret i magen.... Mmmmm...

*Skakar om mig själv, och inser att det var en dröm*


Men ja...
Slutar man leta så kommer det när man minst anar det.... Sägs det?

Cliché?

Tror bara att man måste öppna sina ögon och insé saker o ting ibland?

Skrev en liten "notice" på datorn. Ensam är starkast?

Är det verkligen så? Jag kan tvivla ibland.


Vad är det för fel på mig?

Jag känner mig inte hemma, i mig själv just nu.

Offroad kallar jag det, delux!! Nej nu ska jag ta hand om mig själv.

Jag måste prioritera mig själv igen.

Har fortfarande ont i magen, men denna gången, en annan känsla.

Hjärnan säger: lägg ner det.
Medans jag säger: Ge det ett försök. (ge aldrig upp)

Jag kan inte bestämma mig. Jag osar fiasko, som vanligt!


Patetisk idiot som tycker synd om sig själv, som dessutom skriver det i sin blogg.

Nä, inte despo - Nere.

En sak som jag har bestämt mig för är att jag ska bli blond igen.

Jag gillar inte färgen på mitt mörka, det e dassigt.

Planen är : Blond på sommaren och mörk på vintern.

Jag vill fly. Börja om igen.

Idag är det MÅNDAGSKLUBBEN hos Max.

Känner inte för att dricka dock.
Bara ligga och glo på en skeden filmajävel.

Idag är det gymmet som gäller. Börjar känna mig nere igen ju....
Och om en timme ska jag på utflykt till Åhus och äta glass.
Får väl göra det bästa av saken?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0