A v s l u t

Ett kort bra avslut.
Eniga.
Bra.
Men ändå, hmmm...
Varför inte frågor eller konversation?
Men vänskapen som ändå aldrig fanns där e finito nu.
FINISH.
Ingen som slog in någons huvud i väggar.
Men irritationen låg i luften.

Idag har jag varit nere på Ribban själv.
Gick och cyklade en runda.
Satt i sanden o mös, helt själv.
Kändes helt sjukt. Själv? Jag?
Underbart.
Känna sanden mellan tårna.
Rensa skallen.
Tog några foton.



Sen efteråt träffade jag Maja.
Köpte en is-chai på Espresso House nere på NOLLETTAN.
Sjuuukt söt sliskig. :(
Satt och snacka mer skit.
Sen mötte vi upp Nathalie.
Hon är som SAMANTHA i Sex and the city.
Hon e helt sjuuuuuuk, (på ett bra sätt) meeeen hon får aldrig till det.
(Hon själv som sa det)
 Fy fan va härlig hon e med sina historier haha)



Sen cyklade jag hem till Sophie där det bjöds på mat.
Avokado o räkor. Klassiker.
Såklart kommer EMO sären: Jossan o Max och drar på med en massa mat så klart.
Sen blir det tv tittande och färgning av mitt hår.

Nr. 1. Avfärgning. MISSLYCKAT!
Ljus som fan i hårbotten och resten e guld-orange-blondt.
Nr. 2. Blondering. MISSLYCKAT!
Samma visa igen. Inget resultat.

JAG HATAR MITT HÅR!!!!

Först, nä då vill de inte vara mörkt.
Sen när man färgar det blondt, nä då vill det inte vara blondt.
VAFFAAAAAAAAAAAN!!
Jag gör snart en Brittney alltså!

Imorgon ska jag raka vägen och köpa blekningscreme
så jag kan bli en blond liten slyna igen. :D
Imorgon ska jag även försöka fixa resten på lägenheten.
Träna.
Sola.
Städa.
Och göra goda drinkar på min fest som jag ska ha.

Jag har inte bjudit så många, men läser du - så kooooom!
Alla e välkomna! :D

Puss Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0