VILA?

Vila, vad fan e vila?
Sömn? vad e det? Jag vet inte.
Nej men tack Jossan för du bryr dig (verkligen alltså) :)
Men jag VEEEEEET att man måste vila.
Jag e inte dum. Eller e jag det? :S

Jaja sova får man heller aldrig göra.
Tog en vilpaus på jobb på 20 min. Kittla Störtskönt i kistan :)
Nu ska jag försöka boka in ANNA i min kalender.
Det får bli i början av Mars. :(
Ångest men jag har helt fullspäckat fram tills dess...
Får se om jag drar upp dit eller om vi ska träffas i Stockholm
OG LAVE BALADER!!! :D
Ser verkligen fram emot det...

Blir ingen träning idag. Så där Jossan. Jag viiiiiilar ;P
Har träningsvärk som fan sen igår. Och trött e man.

Annars surfar jag bara runt på sista minuten sidor och kollar resor.
Jag har fått dille alltså. Och speciellt på det jäääävla jobbet,
när man ser alla flyga. Sjukt jobbigt.
Afspedsera idag 1 timme, har sist luch så fick gå hem 2 timmar tidigare.
Sjuuukt najs. Tihi. Har inget att göra dock men skönt att komma hem.
Vänner? Njaa.. jag vet inte. Har jag det?

Annars har jag bara tränat och slappat och jobbat. typ.
Inget liiiiv.... haha. Kollade inte Carolina Gynning igår på tv 5.
Går inte att missa :) Dock inte lika skoj som det första avsnittet men ganska intressant ändå.
Bara för det så har du bild bevis Zanna på att jag träffat henne :P haha...
Såååån stalker jag e haha!!

image342

Sen satt jag inne på min förra blogg och kollade igenom en massa gamla bilder.
Från min allra första fest här hemma. Shit va tom min lägenhet var alltså. haahaaa...
Här kommer 2 av mina cp kompisar. Jossan och Sophie woho...

image343

Och så klart min kaaaaaaaaaaatt Misha!
Kan inte förstå att hon e så stor alltså. När man ser bilderna så e dom bara såååå söta
som så källingar.. naaawww baby!
Här ligger hon och sover typ...

image347


Nä nu tycker jag att alla människor ska gå och ---------->image341

I´m a boooooooooored computer nerd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0