Träning

image340        A Goodlife :D

Spinning - RPM, och pulsbandet på plats... och därefter gick jag halv vägs hem med det på.
Haha, lite väl generad när jag kom tillbaka med ett sjukt svettigt pulsband.
Helt sinnes. Hem. Pusta ut. Laga mat.
Kyckling med matlagnings yogurt massa kryddor och svamp.
Åt det dock inte det idag utan åt resterna av tacosen från i lördags. :)

På tal om svamp, så diskuterades det på jobbet om att någon hade kollat på Oprah.
(Så klart det ska vara Oprah - hon som vet bäst)
Där hade varit någon dietist eller nått och snackat om grönsaker och mat osv.
DÅ kom det upp att SVAMP (ENDAST CHAMPINJONER) förebygger till CELLULITER!!!
WTF???
Visste ni detta? stämmer det?
I samma sekund när vi äter så slänger Lina sina champinjoner.
Ahmen kom igen. Lägg ner, så farligt e det inte.
Kanske möjligtvis om man äter i stora mängder - VARJE DAG!

Det e sånt jag menar med "Brudstil", det e bara så löjligt. För fan!
Du kan ju få celuliter av så sjukt mycket. Sluta dricka läsk tex.
Har hört att det e bubblorna som sätter sig i fläsket. Celuliter e ju VATTEN.
Äh snälla rara kära nån... Lägg ner och lev livet istället!!!!!

Själv har jag lagt upp ett schema inför tränings veckan.

MÅNDAG: RPM (spinning) 17.30  Check
TISDAG: BODY BALANCE 17.15 (blev BODY PUMP 19.15 istället)  Check
ONSDAG: RPM (spinning) 18.30 BLEV INGET har träningsvärk!!!  - - - - -
TORSDAG: BODY BALANCE 20.15   Check
FREDAG: BODY PUMP 16.30   Check
LÖRDAG: CORE  12:00


Sen får vi se hur många avbokningar jag gör pga min trötthet när jag jobbar morgnarna.
HAHA. Nu sitter jag och tittar på Outsiders som handlar om SPEL MISSBRUK
av tex. spelet WoW. Det skulle Lasse sett. Och Choklad missbruk och sex så klart.
Jag blev så sjukt sugen på choklad när jag kollade och med tanke på att jag inte får äta sött så
tänkte jag att om jag gör en negerbulle så mättar det precis. den e ju bara så liten.
Det gör ju inte så mkt... eller?? jaja bättre än att handla godis :P
Den blev stor som en tennisboll men jag tog en tugga och slängde resten.
BRA VA??

Till något helt annat.
FACEBOOK. FY FAAAN va jag stör mig på idioterna som skickar vidare dom jävla
onödiga videorna eller bilderna. Här e en av dom.
EN BILD PÅ EN JÄVLA HUND!!! Så står det en text till bilden.
Send it forward and see what happens. HEY, IDIOTS, IT´S A FUCKING PICTURE!!
It can´t walk away if u thougt so!!


image339

Kommentarer
Postat av: Josch

tänk på att din kropp behöver vila också! du bör lägga in MINST 1 vilodag i veckan!
Kul att se att du tränar snäckan!! you go girl! :D

2008-01-23 @ 13:07:53
Postat av: sarah

Håller me Josie..vilar man inte blir träningen inte bra heller..de blir för mycke liksom..=) men kul att du kommit igång..;)

2008-01-25 @ 09:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0