IKEA

Ja igår va jag runt med Miche halva dagen.
Runt halva stan.
Startade med en lunch / frukost på ANY TIME,
Annicas pappas jobb Med Annica då.
Miche hämta oss sen for vi iväg till Myrorna, 2 kronor,
lämnade av Annica,  drog till Ikea, va där en evighet.
Käka några gånger, köpte mitt fina ek köksbord och 4 st BÖRJE stolar haha.
3000 kr  fattigare och inga spar pengar kvar drog vi
vidare till Sopstationen och till Erikas föräldrars Antik loppis.
Inga kap mer än på Ikea.

Sen var det spinning, skåne runt 75 min. sjukt skönt!
Sen hem och börja mecka, bygga stolar och bord.
Sophie och Jossan kom och hjälpte till och de drog med sig
sin kära vän Danny och sen kom Miche och senare kom Lasse hem.

Nu e allt klart, ska bara inreda klart lite sen e allt redo inför lördag! :D
Nu ska jag till jobb....


SUG UT DEN. Baaajjjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0