Saturday night live

Jag vill ha glasögon och brunt hår.
Helt jeffla onödigt att färga håret innan jag åker.
Men jag viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill.
En lite halvt stirrig kväll med Jane och Leon.
Bus och stirr, samtidigt som det varit lugnt med massa snack osv.
En trött Leon ville sova så jag begav mig till J & M.
Så här sitter jag nu i J & M ´s kök och skriver i J´s lilla hörna.
I hörnan består av soffa, bord, stereo, dator, nagelfil, rester av "Hello Kitty" klubbor,
redbull, 2 st my little ponys, en hårborste med fön,
mobil på laddning och så kommer jag med mina nötter och min grogga jävel.
Som för övrigt är alldeles utsökt.
J & M, sminkar sig och klär på sig "utgångskläder".
Jag har fått en så kallad "VAGEL" i ögat. Har skit ont, aj aj aj.

hejdåååååååååååååå


Klockan 04.14

jag e full och glad som ett kex choklad hemma hos majsen med "juan" (johan)
Haft en livad kväll på KB. Imorgon kommer bilderna.
Möjligtvis en video som vi tvättar min kamera också.helt sinnes.
riktigt ball kväll. saknar varken hångel, närhet eller sex.
Bara mina vänner. dom e bäst. shit, jag älskar mina vänner.
Jossan och Marie, ni har förgyllt min dag.
Nu sitter jag med Maja och Johan, dom skrattar dock åt mig för att jag e litta full.
Haha. men det e bara ball och ass fucking sweet.

Smell u later dudes. Puss

Kommentarer
Postat av: jane

stirrigt? va menar du med d? här är det väl aldrig stirrigt! ;)

2008-12-21 @ 07:38:40
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0