Lördagen....



Jag och Misha. Bästa ever. Kärlek till min älskling =)

Idag är jag helt tom i skallen.
Vet inte alls vad jag ska tänka idag.
Inte bakis alls, skönt som fan!
Ligger själv i min enorma säng, kallt om fötterna.
J. har precis gått.
Frustationer.
Jag har en jobbig känsla i magen.
Kan inte sätta fingret på vad det är.
Antar att det är en sån där "ENSAM SÖNDAG" ,
som man inte vill vara ensam på.
My och jag ska ut på stan och äta frulle snart.
Jag har ingen aptit, äter skit dåligt ... puh...
Jag har heller ingen ork.
Usch jag måste röra mig från sängen snart.
Ligger bara här och lyssnar på chillout musik.
Ensam. GAH!

Gårdagens fest blev enorm.
Mycket folk, och mycket att hålla reda på.
Vi blev många fler än beräknat, vilket var väldigt trevligt.
Många gamla vänner, många nya och några jag inte har en aning om vem dom var.
Men alla kom bra överens och stämningen var faktiskt super.
Och Nettan, verkligen skiiiiiiiit ball att du kom förbi. =)
Skoj att träffas på riktigt lixom. Tjoho.
BLOGGKOMPIS!! =)

Några bilder kommer här!!

     
Jag diggar dessa bilderna som fan. Kolla in Linus.
Först hittar han mitt Havnekort som jag anväder på jobb.
Sen måste han visa att han har hittat det. Hahaha.

     
     
     
    

För övrigt så vet jag varken ut eller in i dagens läge.
Män, män och åter män.
Vem vet vad dessa individer tänker på?
Jag orkar inte egentligen, men något inom mig gör så att jag blir så nyfiken ändå.
Och det stör mig. För jag blir sjukt frustrerad av det.
Helvetes skit.
Ena dagen passar man och andra dagen inte.
Har nog aldrig i hela mitt liv tagit det så här lugnt.
Jag hänger inte med i svängen alls.
Kan någon berätta vad som händer???

Jag har snöat in på Groove Armadas låt.
"MY FRIEND" som jag hade som video för några dagar sedan.
Jag lyssnar på den, jag känner lycka.
Jag blir glad och jag känner igen mig själv.
Videon är så perfekt. Den är jag!
Jag lever på mina minnen, jag drömmer, jag är inte här.
Jag lever iofs i en drömvärld. Jag vill inte vara här.
Minnen är nog det bästa som finns. 

Pang boom och Lee vaknar,
upp och hoppa och välkommen tillbaka till verkligheten igen.

JAG VILL INTE.



Denna låten är också en chillout låt som varit på i natt.
AJ LAJK. Myspys.

JAG VILL MYSAAAAA!!
Helvetes jävla fitt skits röv...
asikjfsngangbjaengjakgvnaefkjgnvkdgrhjnfvskjghuefkvdmnjagfkvdmngjbkfdmbgajkdmvbnfjkdmnkjgfdg

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hehe det var skit roligt att träffa dig oxå ;)



MÄN aka små pojkar är jävla mesiga rövhål, dom vet fan inte vad dom vill! Förlåt är så trött på dom jävlarna, funderar ibland på att bli flata haha eller kanske inte men bi i alla fall då är marknaden mycket större...



Usch jävla grabbar!



KRAM :)

2008-12-08 @ 22:06:35
URL: http://bloodandurine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0