Jul i Svedala

Ja för 30:de gången piper min mobil.
"GOD JUL" Bla bla bla.
Jag har nog själv skickat i väg 20 sms själv, till dom som inte har skickat först till mig.
I dag är jag på lite bättre humör.
Lite jul känsla trots allt. =)

Jag är i tid för en gångs skull hem till pappa.
Missade inte 141 bussen :P
Pappa dricker sin öl och äter sina nötter som vanligt.
Och går runt och lullar i sin elefant t-shirt.
Siv håller på att klä på sig etc. och städar samtidigt som hon stressar lite.
Thomas och hans nya fru Jane (?) kom förbi och skrattade,
berättade lite om giftemålet i Las Vegas, spelandet och Gran Canyon och Hooverdam!
De drack lite kaffe och åt en vörtmacka med julskinka på.
Thomas får en alltid att skratta, någon roligare finna inte!

Radio Trelleborg 92,8 är igång. Har aldrig hört kanalen innan bara.
Och herregud vad man kan garva åt "BONNE-KANALEN"
Shit maj gadd vilken bred skånska.

Jag sitter med en mintu / varmchoklad drink i handen och värmer mig.
Jag har inget annat bättre för mig när jag väntar på resten av familjen.
Snart är det dags att bege sig till Madde och Thomas.
Ser fram emot julmaten, har inte ätit nån julmat alls i år.

Och i kväll, då man kommer hem i sin tomma lägenhet så kom faktiskt TESS
med förslaget om att vi skulle ses senare när jag kommer hem.
Och det är ju alltid trevligt med sällskap efter allt julfirande.
Så det uppskattas djupt faktiskt.

God Jul allesamman!
Uppdatering sker senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0