Heartburn

Få timmars sömn
Läkarbesök
Väntetider (det är något av det värsta enligt mig)
Läkaren förklarar att det är så kallad "HEARTBURN" som jag har, som det heter på engelska.
Det påverkar inte hjärtat alls, men mina smärtor kommer i från en magsäcks inflamation.
Magsäcken ligger väldigt nära och sprutar upp magsyra så att det kan kännas som om det trycker på hjärtat.
Mina värden var normala och väldigt väldigt bra enligt läkaren.
Fick även göra ett EKG, och hon sa att det var PERFEKT!
Och det är ju Sweet att höra ;)
Det kan vara min allergi medicin som påverkar min magsäck också.
Skulle inte min nya medicin funka efter 6 veckor så
får dom gå in och titta med kamera i magen.
Så jag hoppas att Mexico resan klarar sig bra utan läkarbesök tack.



Nu ska jag sova... igen...

Ikväll gäller det.

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0